ویدیو تبلیغاتی که در بالا مشاهده کردید از مجموعه ویدیوهای تبلیغاتی کمپین Live Young برند Evian می باشد که سال هاست توسط این شرکت تولید کننده آب معدنی در حال برگزاری می باشد. این کمپین بازاریابی در پیام خود به مخاطب می گوید در صورتی که از آب معدنی سالم ( اویان) استفاده کنید جوان می مانید و می توانید شبیه یک کودک از زندگی خود لذت ببرید.

در بیشتر ویدیوهای سریالی این کمپین از هنر انمیشن سه بعدی که بسیار به تصاویر حقیق شبیه می ماند استفاده می شود و هنرپیشه های این ویدیو ها معمولا کودکان بامزه ای هستند که کارهای بزرگترها رو به شکل بچه گانه و بامزه ای انجام می دهند.

در این قسمت کودکان دور هم جمع می شوند و مانند بزرگترها به شکل حرفه ای می رقصند و شادی می کنند.

ویدیو تبلیغاتی

ویدیو تبلیغاتی می تواند تاثیر بسیار زیادی در کمپین های بازاریابی شاما داشته باشد. پس تولید و ایده ساخت آن از اهمین بسیار بالایی برخوردار است.

به طور کلی می توان گفت ویدیوهای تبلیغاتی بیشتر مخاطب را در فضای مجزای دارند و امروزه یکی از ارکان اصلی تولید محتوا می باشد که توسط تمامی کسب و کارهای موفق استفاده می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ساخت ویدیوهای تبلیغاتی می توانید با شماره ۲۶۴۰۲۶۰۴ تماس بگیرید تا کارشناسان ما درهوراد مشاوره های لازم و همچنین مراحل ساخت را به اطلاع شما عزیران برسانند.