ویدیو تبلیغاتی کیسه زباله Glad بر این موضوع تاکید دارد که کیسه های زباله این برند از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به هیچ صورت پاره نمی شود. همین طور که می بینید در این ویدیو مسئول حمل زباله ها با کیسه های پر زباله حرکات ورزشی انجام می دهد و کیسه ها پاره نمی شوند.

این ویدیو تبلیغاتی که با استفاده از فاکتور شوخ طبعی ساخته شده است تاکید بر شعار برند دارد که می گوید استحکام ( قوی بودن ) را گارانتی می کنیم. این برند در کشور آمریکا و همچنین کانادا بسیار شناخته شده است و مشتریان آن واقعا بر محکم بودن کیسه ها اطمینان دارند از این رو اکثر ویدیوهای تبلیغاتی این شرکت حول این محور می چرخند.

در ساخت ویدیو های تبلیغاتی در نظر گرفتن شعار و اهداف برند می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد و در واقع هنر گروه تیزر سازی و کارگردان ویدیو در این است که بتواند پیام برند را به شکلی جذاب و بیادماندی به تصویر بکشد.

در هوراد نیز ما سعی می کنیم با بهره گیری از فکرجمعی و خلاقیت گروه هنری خود ویدیوهای تبلیغاتی جذاب و ماندگار تولید کنید. اگر در خصوص ساخت ویدیوهای تبلیغاتی نیاز به مشاوره دارید با شماره 72316-021 تماس بگیرید.