ویدیو مارکتینگ شرکت داو یکی از جنجالی ترین کمپین های بازاریابی اخیر بوده است . در این کمپین داو بروی سردرب فروشگاه های خود در سراسر دنیا دو کلمه زیبا و معمولی نصب کرده است و سپس توسط دوربین های مدار بسته از عکس العمل مشتریان ( خانم ها ) فیلم برداری می نماید.
موضوع بسیار جالب که در ابتدای این کمپین توسط دوربین ها ضبط شد این بود که اکثر خانم ها با اینکه زیبا بودند مردد بودن تا از درب زیبا استفاده نمایند و معمولا از دربی که بروی آن نوشته شده بود معمولی وارد می شودند.
داو در این کمپین بیشتر سعی داشت تا در خصوص ماموریت اصلی خود در جامعه یعنی فراهم کردم زیبایی برای مشتریان خود صحبت نماید و این پیام را به تمام مشتریان خود برساند که آنها زیبا هستند و باید این موضوع را بدانند.
این ویدیو زیبا واقعا می تواند در نگرش خانم ها نسبت به خودشان تاثیر بسازیی بذارد و همچنین باعث ایجاد وفاداری بیشتر بین مصرف کنندگان محصولات داو شود.

ویدیو مارکتینگ

ویدیو که در بالا مشاهده کردید یکی از بهترین الگوهای ویدیو مارکتینگ می باشد که با کمترین هزینه ممکن و فقط با هدف گذاری صحیح و انتخاب ایده مناسب در سراسر جهان وایرال گردید.

چنانچه مایل به تولید ویدیوهای مشابه هستید و یا سعی دارید تا از طریق روش های بازاریابی با مشتریان خود بیشتر از پیش ارتباط برقرار نمایید می توانید با گروه خلاقیت شرکت هوراد تماس بگیرید.

برای ارتباط با ما می توانید با شماره ۲۶۴۰۲۶۰۴ تماس بگیرید.