ویدیو مارکتینگ شرکت وست جت را می توان جز ۱۰ ویدیو برتر بازاریابی دنیا مطرح کرد. در این کمپین یک شب به صورت مخفیانه در سالن انتظار فرودگاه پرسنل هواپیمایی وست جت یک باکس بزرگ قرار می دهند که در آن سنتاکلاز نشته و با مسافران صحبت می کند و از آنها در خصوص هدیه ای که دوست دارند به عنوان هدیه کریسمس دریافت کنند می پرسد.

مسافران که این موضوع را جدی نمی گیرند در خصوص آرزوهایشان و هدایای مورد علاقه خود با مرد داخل باکس صحبت می کنند. پس از این که مسافران سوار هواپیما می شوند مسئولان هواپیمایی وست جت به سرعت به مرکز خرید می روند و مطابق لیست تهیه شده دقیقا هدایای مورد نظر را برای مسافران تهیه می کنند.

زمانی که هواپیما در مقصد به زمین می نشیند مسافران مطابق معمول به سالن دریافت بار هدایت می شوند که در این سالن یه سوپرایز ویژه منتظر تک تک مسافران می باشد.

ویدیو مارکتینگ و کمپین های بازاریابی

کمپین های بازاریابی با بهره گیری از کلیه ابزار مارکتینگ از قبیل تبلیغات٬ روابط عمومی ٬‌آنلاین مارکتینگ و حتی در بعضی مواقع استفاده از تجمع های مردمی و یا بهره گیری از آداب و رسوم قومی سعی می کند تا به هدف خود برسد و به طور کلی تکیه اش فقط بر تبلیغات نمی باشد.

برای طراحی کمپین های بازاریابی خود می توانید با شماره ۲۶۴۰۲۶۰۴ تماس بگیرید و در این خصوص با مشاوران ما در هوراد مشورت نمایید. هیچ وقت برای شروع ایده های جدید و منحصر بفرد دیر نیست.