پوستر تبلیغاتی استخدام دانش آموز شرکت مک دونالد از استراتژی کلان این شرکت در استخدام نیروی انسانی پیروی می کند. در این استراتژی داشتن تجربه بالا در رزومه کاری مد نظر نمی باشد و بیشتر به این موضوع توجه می شود که متقاضیان کار علاقمند به یادگیری موضوع های جدید باشند.

پوستر تبلیغاتی مک دونالد
از این رو شرکت تبلیغاتی TBWA بلژیک در یک حرکت خلاقانه با طراحی پوسترهای با اشتباهات فاحش از تمام دانش آموزان بی تجربه دعوت به کار کرد. در نگاه اول پوستر های این کمپین تبلیغاتی مشابه سایر پوسترهای شرکت مک دونالد می باشد اما وقتی با دقت بیشتر به آنها نگاه می کنید می بینید که چه اشتباهات عجیب و غریبی در آن رخ داده است . به طور مثال قرار گرفت بیگ مگ معروف مک دونالد در یک جعبه سیب زمینی سرخ کرده و …

کمپین تبلیغاتی مک دونالد

این کمپین خلاقانه به زبانی بسیار ساده به مخاطب خود می گوید که برای همه کارها نیاز به افراد با تجربه نیست بلکه جوانان نیز نیازمند فرصت هستند تا با انجام اشتباهات و کسب تجربه وارد بازار کار شوند.