کشف فرصت های جدید در بازاریابی مدرن

ما اکنون در زمانی قرار داریم که همه چیز به سرعت در حال تغییر است، برای کسب و کارها نیز فرصت های گوناگون بازاریابی دائما در حال تغییر هستند. همه کسب و کارها حتی آن هایی که از درآمد و آینده خود مطمئن هستند نیز از روش های مدرن بازاریابی استفاده می کنند. امروز به بررسی روش های بازاریابی مدرن برای کسب و کارهای کوچک و تازه تاسیس می پردازیم.

سایت تخصصی

ایجاد یک وبسایت تخصصی و قرار دادن مطالب مفید در آن می تواند کسب و کارتان را در سرچ های گوگل در نتایج برتر نمایش دهد که این امر منجر به شناخته شدن شما خواهد شد. بهبود رتبه سئو سایت به تنهایی می تواند عاملی باشد برای موفقیت برند شما.

بازاریابی موبایلی

با توجه به استفاده گسترده مردم از موبایل کسب و کارها نیز به طور ویژه به شبکه های اجتماعی موبایلی، بازاریابی پیامکی و بهبود کیفیت نسخه موبایل سایت توجه دارند. امروزه مردم زمان زیادی را در طول روز به مرور شبکه های اجتماعی در موبایل می پردازند.

محتوای بصری و ویدئویی

استفاده از طرح های گرافیکی و ویدئوها می تواند توجه افراد را جلب کند، مردم علاقه زیادی به مشاهده تصاویر و فیلم ها دارند و به جای خواندن مطالب می خواهند تصاویر را بینند و فیلم ها را تماشا کنند، بنابراین صاحبان کسب و کارها همیشه به دنبال تولید محتوای بصری جذاب و مخاطب پسند هستند. یوتیوب و آپارات دو نمونه از سایت هایی هستند که می توانند علاقه مردم به ویدئو را اثبات کنند.

بازاریابی ایمیلی

شاید بسیاری از افراد بازاریابی ایمیلی را کاری بیهوده بدانند، اما شرکت های بزرگی همچون اینستاگرام هنوز هم از طریق بازاریابی ایمیلی اقدام به جذب مخاطب می کنند که نشان دهنده تاثیرگذار بودن آن است.