کمپین تبلیغاتی خلاقانه شرکت Vodafone

این کمپین تبلیغاتی برای شرکت Vodafone و با هدف نمایش یک پیام تبلیغاتی قوی طراحی و اجرا شده است که آن را بدین شکل مختصرا توضیح داده است:

چیزی بیش تر از این آزاردهنده نیست که در حین تماشای یک ویدیو در اینترنت یا برقراری تماس ویدیویی، نماد بافر در وسط صفحه شما ظاهر شود. با استفاده از شبکه Vodafone 4G این تجربه و بافر تان به گذشته تعلق می یابد.

همانطور که در پوسترهای این کمپین هم می بینید، تصاویر به خوبی گویای این مطلب هستند.

در واقع طراح نماد های مختلف بافر را به صورت قطعه ای قدیمی در موزه نشان داده و انقدر آن را منسوخ شده و نا آشنا تصور کرده که اطلاعاتی از معنی و مفهوم بافر هم برای بازدیدکنندگان در کنار تابلو نوشته است. این شیوه ی طنز گونه بسیار زیبا و تأثیرگذار مفهوم و ایده ی اصلی تبلیغات شرکت Vodafone را به تصویر کشیده است.

طراح و مجری کمپین تبلیغاتی Vodafone

این کمپین تبلیغاتی توسط آژانس JWT واقع در آلبانی انجام شده و در سپتامبر 2017 انتشار یافته است.

مدیر ایده پردازی Yiannis Dimos و مدیر هنری آن Blerim Tuzi می باشد که بسیار خلاقانه و حرفه ای کار خود را انجام داده اند.