این کمپین تبلیغاتی غذای بین راهی ، برای تاکید بر راحتی و سریع آماده شدن غذای برند 7-Eleven  بسیار هوشمندانه طراحی شده است. آژانس تبلیغاتی Spring که در ونکوور فعال می باشد، آگهی هایی را برای نمایش هر محصول غذا در قالب نشانه جاده ای ایجاد کرد.

با ایجاد یک آگهی که به مخاطب نشان می دهد محصول را می توان در هنگام رفت و آمد و در طول مسیر میل کرد، توجه افرادی را که مشغله زیادی دارند به خود جلب می کند. به عنوان مثال یک هات داگ را به شکل یک بزرگراه در نظر گرفته است به این شکل که هات داگ صافی را در یک نان قرار داده با تکه های زرد خردل که به شکل خطوط تقسیم میانی جاده ها شبیه سازی شده است. و یا در نمونه ای دیگر با استفاده از محصولات برند چراغ راهنمایی را نشان داده است.

این آگهی های ساده غذاهای بین راهی، برای کودکان و بزرگسالان یکسان است. در حالی که تبلیغات احساس راحتی را القا می کند، روشی ساده اما پیچیده است که همه می توانند به راحتی پیام هایی را که ارائه می شوند، درک کنند.