کمپین تبلیغاتی Dove و زنانی که زیبایی را انتخاب کردند

کمپانی مشهور داو Dove در کمپین تبلیغاتی که بسیار خلاقانه و هوشمندانه طراحی شده بود به زنان این گزینه ها را ارائه می کرد : زیبایی را انتخاب می کنید یا عادی بودن را؟! شرکت داو موقعیت تجربه عجیب را برای مشتریان خانم اش فراهم نمود. این برند بالای یکی از درب های ورودی فروشگاه سان فرانسیسکو، دهلی، لندن و شانگهای کلمه زیبا و بالای درب دیگر کلمه معمولی را نصب کرد. سپس از انتخاب خانم ها فیلم برداری کرد و در مرحله بعد از آن ها پرسیده شد که علت انتخابشان چه بوده است؟ این کمپین در سال 2013 انجام شد، داو ویدیو این کمپین را به 25 زبان مختلف یوتیوب منتشر کرد. این کمپین بیش از 144 میلیون بار در یوتیوب در ماه اول دیده شد. این کمپین توانست به قلب خانم ها نفوذ کند چون آن ها خودشان تعیین می کردند که آیا خودشان را زیبا فرض می کنند یا خیر.