کمپین تبلیغاتی Priceless یکی از قدیمی ترین و موفق ترین کمپین های بازاریابی دنیا می باشد. این کمپین برای اولین بار در سال ۱۹۹۷شروع شد و تا به امروز تعداد زیاد تبلیغات تلویزیونی ، رادیویی و همچنین تبلیغات مطبوعاتی برای این کمپین ساخته شده است.

این کمپین تبلیغاتی به قدری داری شهرت و معروفیت می باشد که شرکت مسترکارت Priceless را به عنوان علامت تجاری ثبت کرده است.

کمپین Priceless شعار تبلیغاتی خود را به این شکل عنوان می کند که :‌ در دردنیا چیزهای وجود دارد که با پول نمی توان آنها را خرید ، ولی برای بقیه چیزها که قابل خرید هستند مسترکارت وجود دارد.

شعار تبلیغاتی مستر کارت در حال حاضر Priceless می باشد که الهام گرفته از همین کمپین می باشد. ایده اولیه و مفهوم اصلی این کمپین توسط آژانس تبلیغاتی McCann Erickson پایه گذاری شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کمپین فوق العاده و همچنین کسب ایده های جدید بازاریابی شما می توانید به سایت priceless شرکت مستر کارت مراجعه نمایید.

هدف کمپین تبلیغاتی Priceless

هدف این کمپین این است که مستر کارت به عنوان یک کارت اعتباری دوستانه و شوخ طبع جایگاه خود را در ذهن مشتری ایجاد نماید از طرف دیگر نشان دهد که هم چیز قابل خریدن نیست و نگرانی خود را در خصوص مادیگرایی به این صورت عنوان نماید.

کمپین تبلیغاتی

شما نیز می توانید برای طراحی کمپین تبلیغاتی خود با ما مشورت کنید. در هوراد همیشه سعی می کنیم با خلق ایده های جدید کمپین های تبلیغاتی ماندگاری در ذهن مخاطب ایجاد نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۲۶۴۰۲۶۰۴ تماس بگیرید.