VLCC Healthcare Limited یک شرکت چند ملیتی هندی است که مقر آن در گورگان، هاریانا است، متخصص در زمینه راه حل های مدیریت وزن، درمان های پوست و مو، خدمات زیبایی و مراقبت شخصی است.  هدف این گروه ارائه راه حل های کاهش وزن و یک روش درمانی برای زیبایی، تناسب اندام و سلامتی بود.

VLCC با حضور خود در هند و خارج از کشور، برنامه های مدیریت وزن و زیبایی را ارائه می دهد (درمان های پوست، بدن و مو، درمان های پیشرفته پوست و راه های زیبایی). راه حل های مدیریت وزن VLCC عبارتند از سیستم مدیریت وزن مبتنی بر DNA منحصر به فرد برای تنظیم برنامه های کاهش وزن برای یک فرد.

امروزه مردم بیشتر وقت خود را  به خوردن غذا می گذرانند. در چنین زمان هایی که چاقی گسترده است و تعداد بیماری ها با سن مردم افزایش می یابد، vlcc تصمیم گرفت مردم را درمورد عادات غذایی ناسالم آگاهی دهد. آنها افراد بخش ناسالم از رژیم منظم خود را به مردم نشان دادند و آنها را با گزینه های غذای سالم تر که آنها می توانستند جایگزین کنند آشنا کردند.

در طراحی گرافیک این پوستر تبلیغاتی با نشان دادن شکل و اندازه ی بشقاب ها به شکل غذاهای پر کالری و چرب و جایگزین کردن مواد غذایی سالم به جای آنها به استفاده از یک رژیم غذایی سالم اشاره دارد, برای مثال طراح با نشان دادن یک بشقاب به شکل تخم مرغ به جای زرده تخم مرغ یک پرتقال جایگزین کرده است که درواقع روش vlcc را توجیه می کند چون زرده تخم مرغ دارای کلسترول بالایی می باشد می توان به جای خوردن آن یک پرتقال که سرشار از ویتامین است را جایگزین کرد.طراحی گرافیک این پوستر تبلیغاتی کاری از گروه GWT می باشد که بسار خلاقانه و آموزنده است.