توضیحات پروژه

طراحی استند محصولات مو برند Renee Blanche به صورت کاملا استثنایی و منحصر به فرد توسط تیم هوراد انجام گرفت. پس از بررسی و مطالعات بسیار در زمینه برند و محصولاتش، ایده ی اولیه طراحی، از آرم مربع های به هم پیوسته روی محصولات اصلی این برند یعنی رنگ مو، گرفته شده است که در هر فضایی قرار بگیرد امضای برند Renee Blanche را به همراه خواهد داشت. همچنین پس از ارائه چندین اتود، تصمیم بر این شد که این نشانه را بالای استند قرار دهیم تا بهترین دید را داشته باشد.

این برند ایتالیایی، جزء دسته برند های لاکچری قرار دارد به همین خاطر رنگ های مشکی و طلایی که رنگ های سازمانی برند هم هستند، انتخاب شد که با به کارگیری خلاقانه آن ها و کمک گرفتن از نورپردازی ویژه، عمق و بُعد خاصی به کار ببخشد. اما اجرای کار هم باید بی نقص و زیبا باشد، به همین خاطر برای بدنه ی کار MDF با رنگ پوششی و برای قسمت تاج استند هم پلکسی در نظر گرفته شد که توسط تیم حرفه ای و متخصصین هوراد به بهترین نحو ممکن قابل اجراست.

محصولات این برند تنوع زیادی دارند و در سایزهای مختلفی تولید می شوند. متناسب با محصولات، طبقه بندی این استند هم به شکلی متفاوت طراحی شده است.