ساک تبلیغاتی متقال

ساک تبلیغاتی متقال

ساک های تبلیغاتی متقال که به آنها بگ تبلیغاتی متقال یا کتان نیز می گویند را دوست داران محیط زیست برای تبلیغات و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به کار می برند. حامیان محیط زیست و دوست داران طبیعت ساک های تولید شده با پارچه های متقال را جایگزین مناسبی برای نایلون های تبلیغاتی میدانند. ساک های تبلیغاتی که با پارچه متقال تهیه میشوند اگر در محیط رها شوند آسیبی به آن وارد نمی کنند و بسیار سریعتر از الیاف پلاستیکی قابل تجزیه هستند.

دلیل اینکه از پارچه متقال در تولید بگ های تبلیغاتی استفاده می شود این است این پارچه از پنبه تهیه می شود و دارای قدرت جذب بالایی می باشد و از طرف دیگر پرز نمی دهد و به راحتی می توان بروی آن چاپ کرد.

با توجه به رویکرد برندهای سرشناس به تولید پایدار و محافظت از محیط زیست کمتر سازمانی را در سطح جهانی می بینیم که از مواد تبلیغاتی استفاده کنند که به محیط زیست آسیب برسانند از این رو شاهد هستیم که در سراسر دنیا ساک تبلیغاتی متقال که قابل بازیافت می باشد جایگزین ساک تبلیغاتی پلاستیکی می شوند.

در ایران نیز با توجه به تغییر طرز فکر افراد جامعه و اهمیت حفظ محیط زیست شاهد آن هستیم برندهایی که به مشتریان خود اهمیت می دهند سعی می کنند از ساک های تبلیغاتی قابل بازیافت به جای ساک های نایلونی و پلاستیکی استفاده نمایند.

ما نیز همیشه در هوراد سعی می کنیم محصولات تبلیغاتی تولید نماییم که به محیط زیست آسیب نرساند و بتوانند از اصالت برند حمایت کنند از این رو مدتی می باشد که اقدام به تولید ساک های تبلیغاتی متقال کرده ایم که مشتریان می توانند از این خدمات نیز  بهره مند شوند

برای سفارش ساک تبلیغاتی متقال شما می توانید با شماره 72316-021  تماس بگیرید و با کارشناسان ما در واحد سفارشات مشورت نمایید و پس از اعلام سایز و تیراژ مورد نیاز، استعلام بها خدمات مربوطه را دریافت نمایید.

ویژگی های ساک تبلیغاتی متقال