
طراحی وب سایت
شاید امروز اکثر ما بدانیم که یک وب سایت خوب باید دارای چه مشخصاتی باشد به طور مثال زیبایی بصری٬ سرعت بالا٬ بهینه برای موتورهای جستجو٬ محتوای خوب و ارزشمند و از این قبیل موارد و با هر شرکتی که صحبت می کنید مدعی هستند این ویژگی ها را برای شما فراهم می نمایند و در کمترین زمان ممکن٬ شما رتبه اول در صفحات گوگل را بدست می آورید.
ولی متاسفانه بعد از پایان پروژه و طراحی سایت تمامی این وعده ها به کارهای غیر ممکن تبدیل می شوند و در نهایت نتیجه نارضایتی و دل خوری مشتری از یک طرف و از طرف دیگر هدر رفتن بودجه تبلیغات آنلاین خواهد بود.
در هوراد ما اصلی داریم که تا یک ابزار بازاریابی را برای خود استفاده نکنیم به مشتریان خود پشنهاد نخواهیم کردو به طور کلی دیگاه ما در خصوص وب سایت این است که اصلی ترین عامل موفقیت کمپین های بازاریابی دیجیتال داشتن یک وب سایت حرفه ای و کاربردی است و بدون وب سایت بازاریابی دیجیتال امکان پذیر نخواهد بود.
استراتژی بازاریابی آنلاین
این موضوع بسیار اهمیت دارد که شما دقیقا هدف خود را از داشتن یک وب سایت در استراتژی بازاریابی خود مشخص نمایید. به طور مثال شاید به عنوان یک واحد صنعتی شما به طراحی گرافیکی بسیار زیبایی برای معرفی محصولات و خدمات خود نیاز دارید که در این صورت تا حدودی مجبور خواهید بود سرعت بارگذاری صفحات خود را فدای کیفیت بالای تصاویر کنید از طرف دیگر شاید شما نیازی به جلوه های تصویری نداشته باشید و بیشتر مایلید در حوزه تولید محتوا ارزشمند و اطلاع رسانی قوی ظاهر شوید که در این صورت نیاز است سرعت بارگذاری صفحات در الویت قرار گیرد خلاصه کلام این است که تصمیم گیری در خصوص استراتژیهای بازاریابی آنلاین قبل از شروع طراحی وب سایت بسیار اهمیت دارد.
تیم طراحی وب هوراد با برگزاری جلسات مشاوره و شناسایی نیازهای شما و همچنین استاندارد سازی نیازها با اصول بازاریابی مدرن در ابتدا تلاش خواهد کرد استراتژی متناسب با کسب و کار شما را تدوین کند و سپس براساس آن اقدام به طراحی وب سایت نماید . در طراحی وب سایت از مناسب ترین تکلنولوژی برای شما استفاده خواهیم کرد.
متعقدیم پس از پایان کار برنامه نویسی و طراحی وب سایت کار اصلی ما در خصوص دیجیتال مارکتینگ شروع خواهد شد و در این حوزه با بهره گیری از دانش بازاریابی٬ خلاقیت و همچنین سال ها تجربه اقدام به طراحی کمپین ها ی تاثیرگذار بازاریابی آنلاین خواهیم کرد.
مزیت های وب سایت های ما
نمونه کارهای طراحی سایت
مقالات مرتبط
دیجیتال مارکتینگ در مقابل بازاریابی سنتی
دیجیتال مارکتینگ چه فرقی با بازاریابی سنتی دارد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا تعرف دیجیتال مارکتینگ را بدانیم و در نهایت به نقاط قوت و ضعف آن پی ببریم. دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ و نکات مهمی که باید بدانید!!!
دیجیتال مارکتینگ نسبت به 10 سال گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته و کسب و کارها نیز امروز نگاهی متفاوت به این ابزار بازاریابی دارند. از این رو در ادامه سعی کرده ایم نکات مهمی که
بهترین روش های تبلیغات اینترنتی
امروزه تمامی کسب و کارهای به نوعی در اینترنت حضور دارند. این بنگاه های اقتصادی ممکن است در زمینه فروش محصولات یا خدمات فعالیت داشته باشند به هر صورت همه این کسب و کارها یک
بازاریابی ربایشی یا درونگرا
بازاریابی ربایشی (درونگرا) چیست ؟ بازاریابی ربایشی یا درونگرا (Inbound Marketing) روشی از مارکتینگ است که تمرکز آن بر روی جذب مشتری و کشاندن او به درون بنگاه های اقتصادی شما (خصوصاً از طریق محتوای
ویدیو تبلیغاتی شرکت مخابراتی Bouygues
ویدیو تبلیغاتی شرکت مخابراتی Bouygues توسط شرکت تبلیغاتی BETC Paris و به کارگردانی Martin Werner ساخته شده است. در این ویدیو تبلیغاتی پدر خانواده در زمان کریسمس برای پسر کوچک خود شروع به رقص می کند و
بازاریابی محتوا و کارشناسان تولید محتوا
بازاریابی محتوایی، یک روش دیجیتال مارکتینگ است که دست به تولید و گسترش محتوای مرتبط و ارزشمند می زند و این کار را در جهت جذب و متقاعد ساختن مخاطب و ایجاد ارتباط مستمر با