تصویر سازی مفهومی کمپین تبلیغاتی شرکت کارکس توسط آژانس تبلیغاتی Rethink اجرا و طراحی شده است . در طراحی گرافیک پوسترهای این کمپین سعی شده است تا امنیت فضای مجازی شرکت کارکس به تصویر کشیده شود. به طور مثال در یکی از پوستر ها رهبر کره شمالی نشان می دهد که در یک انبار شخصی نشسته است و از وسایل متعلق به کشور امریکا استفاده می کند.

در این کمپین از فاکتور شوخ طبعی (humor appeal) استفاده شده است تا شدت امنیت هاردهای اینترنتی کمپانی مذکور به صورت اغراق آمیز نمایش داده شود.

تصویر سازی مفهومی

در این روش از نشانه های آشنا در ذهن مخاطب استفاده می شود به صورتی که آن نشانه دال بر تصویر که از گذشته در ذهن ماست خواهد بود.

تکنیک های تصویر سازی

وکتور

اسکراچبرد

کلاژ