تیزر تبلیغاتی جالب Burger King توسط آژانس Buzzman در ژانویه سال 2018 ساخته شده است. این آژانس در پاریس فعالیت دارد و از نیروی حرفه ای و افراد زیادی برای انجام این پروژه به بهترین شکل ممکن استفاده کرده است. مدیریت پروژه بر عهده Julien Levilain بوده هم چنین مدیر اجرایی ایده پردازی Georges Mohammed-Chérif و مدیریت ایده پردازی طرح Jean-Christophe Royer, Tristan Daltroff, Louis Audard می باشند. این تیزر تبلیغاتی در تاریخ 11 ژانویه به صورت آنلاین پخش شد و از 16 ژانویه در تلویزیون به نمایش در آمد.

ایده تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی  Burger King با سبک و تم خاصی از فیلم های پلیسی ساخته شده است و با استفاده از نحوه فیلم برداری و رنگ و صحنه ها، همان حال و هوا را به بیننده القا می کند. استفاده از این سبک برای بیننده نوستالژی است و او تصور می کند که در حال تماشای فیلمی جالب است نه صرفا یک تیزر تبلیغاتی کسل کننده.
این ویدئو، داستانی را دنبال می کند که یک زندانی محکوم به اعدام در آن نقش آفرینی می نماید و به عنوان آخرین خواسته برایش Burger King می آورند. اما به قدری این برگر را وسوسه انگیز نشان می دهد که نگهبان زندان نمی تواند بر نفس خود غلبه کند و جایش را با زندانی عوض می کند تا برگر را بخورد. زندانی زیرک هم با این نقشه هوشمندانه به راحتی از زندان و اعدام فرار می کند.
طراح پروژه با یک داستان ساده، محصول مورد نظر برند را پر رنگ جلوه داده و به صورت اغراق آمیزی، طعم و مزه ی برگر را شرح داده است که البته همین مبالغه موجب جذابیت ویدیو شده است. در کل تمامی عناصر و مجموعه دست در دست هم داده اند تا ایده ای جذاب را به خوبی اجرا کنند و پروژه ای موفقیت آمیز ارائه دهند که نظر مخاطب را جلب کند و برند را بیشتر مطرح سازد.