تیزر تبلیغاتی رنو برای حرکت به سوی آینده، ایده ای فوق العاده است که با مشارکت مردم ساخته شده است. کمپانی رنو با حرکتی جالب و شگفت انگیز، به معرفی خودروی جدیدش «رنو کولئوس» پرداخته است. این تیزر تبلیغاتی توسط شرکت Publicis فرانسه در ماه مارس سال 2017 منتشر شده و بسیاری از مردم را شگفت زده کرده است.

تحلیل تیزر تبلیغاتی

دراین پروژه سه نفر به صورت رندوم از مسافران هواپیمای ایرفرانس انتخاب شدند. زمانی که مسافر سوار هواپیما شده و روی صندلی خود قرار میگیرد، مهماندار عینک 3D واقعیت مجازی برای او می آورد و میگوید: «خدمات بیزینس متفاوتی در اختیار شما قرار خواهیم داد و این شانس به شما تعلق گرفته که ساعاتی از آینده را ببینید».

به وسیله این عینک های واقعیت مجازی، آن ها فرود می آیند و زمانی که مسیر خروج از فرودگاه را طی می کنند با شرایط غیرمعمول و متفاوتی رو به رو می شوند. در هنگام خروج هم با یک خودروی رنو کولئوس مواجه می شوند و خانمی منتظر آنهاست تا سوئیچ خودرو را تقدیم نماید. و از این لحظه یک تست رانندگی باور نکردنی شروع می شود. افراد مورد نظر با دیدن این تصاویر و صحنه ها حیرت زده شده اند.

اما چرا این جا توقف کنیم؟

آن چه در واقعیت پیش روی آن هاست، جالب تر است. همان صحنه ها و اتفاقات برای مسافر در فرودگاه مقصد بازسازی شده است و آن ها در مواجهه با این شرایط و اینکه صحنه های درون عینک در حقیقت هم دارند یک به یک اتفاق می افتند، تعجب می کنند و به سمت خروج پیش می روند تا ببینند چه انتظار آن ها را می کشد.

و در هنگام خروج، رنو کولئوس و همان خانم را با سوئیچی در دستانش می بینند. در واقع تیزر تبلیغاتی می خواهد این پیام را القا کند: « رنو کولئوس را خودتان تجربه کنید».