موشن گرافیک تبلیغاتی Project Place توسط استودیو Full Rotation به سفارش Octopus Group (گروه اختاپوس) ساخته شده است. Octopus Group از این استودیو درخواست یک ویدئوی سرگرم کننده طنز به شکل انیمیشن داشت که معرف آن ها برای مشتریانشان باشد.
استودیو Full Rotation کاراکترهای زیادی دارد که به شکل انیمیشن در آورد. طراحان، سرهای شخصیت ها را طوری طراحی کرده اند که در دو بعد می چرخند تا بیشتر به سه بعدی سازی شباهت داشته باشد. آن ها همچنین سعی کردند احساس لطیفی را با ساخت یک انیمیشن کمدی و پر هرج و مرج به وجود بیاورند و تا حد زیادی در دستیابی به این هدفشان موفق بوده اند.
تمامی طرح ایتدا در Adobe Illustrator آماده شده و سپس برای متحرک سازی و انیمیشن به نرم افزار After Effects انتقال یافته و ما بقی کارها در آن صورت گرفته است تا به خلق اثری متفاوت و تأثیرگذار منجر شود.

تحلیل موشن گرافیک

در واقع یک موشن گرافیک تبلیغاتی برای برنامه Project Place آماده شده است که در ابتدا به مشکلات سازمان ها و شرکت ها در بیزینس و محیط کار می پردازد. اتلاف وقت، هرج و مرج در محیط کار، روند نزولی بازدهی سازمان، به کارگیری دستگاه های زیاد و سیستم های پیچیده، بی نظمی کارکنان و نحوه بر قراری ارتباط آن ها را به شیوه ای طنز و کمدی مورد انتقاد قرار می دهد. سپس با معرفی برنامه Project Place راه حلی به مخاطبان ارائه کرده و مزایای استفاده از آن را در محیط کاری و منافعی که می تواند برای پیشرفت سازمان و یا شرکت داشته باشد، بیان می نماید.
ساخت موشن گرافیک روشی نوین و تأثیر گذار برای معرفی و تبلیغات است و البته انتخابی به جا و درست هم برای Project Place می باشد تا نتیجه مطلوبی از تبلیغات خود دریافت نماید. همچنین به کارگیری جلوه های طنز در ارائه ی این تبلیغات و جلب توجه مخاطبان بسیار تأثیرگذار است.