ویدئو تبلیغاتی برند شورلت برای حمایت از زنان با نام «من تصمیم می گیرم» در ماه مارس 2018 منتشر شده است. تهیه و ساخت این ویدئو توسط آژانس تبلیغاتی Mc Cann در عربستان سعودی انجام گرفته است.

آژانس تبلیغاتی Mc Cann شعبات زیادی در سرتا سر دنیا و در قاره های مختلف جهان دارد. این آژانس بوجود آورنده تعدادی از معروف ترین کمپین های تبلیغاتی در قرن اخیر می باشد و امروزه کارهای آن ها به برند ها کمک می کند تا قسمتی از فرهنگ مردم جهان شوند و ارتباط نزدیکی با مشتریان خود در زندگی روزمره برقرار کنند. بنابر این تأثیرگذاری کارهای این آژانس اثبات شده است و شاید بهترین انتخاب برای تهیه این ویدئو تبلیغاتی است.

این ویدئو تبلیغاتی بنا به سفارش برند خودرو سازی شورلت و به مناسبت مجاز شدن رانندگی برای زنان عربستان ساخته شده است که به مسئله ی مهمی اشاره دارد.

ویدئو تبلیغاتی برند شورلت برای حمایت از زنان

شرح ویدئو تبلیغاتی «من تصمیم می گیرم»

همانطور که شنیده اید از ژوئن سال 2018 زنان عربستان سعودی مجاز به گرفتن گواهینامه رانندگی شدند. اما آیا آن ها این کار را خواهند کرد؟

این سوال در کمپین برای زنان عربستان سعودی مطرح شده است و پاسخ هایی که از آن ها شنیده می شود، قابل تأمل است. اکنون همه ی این زنان مجاز به رانندگی هستند اما همه ی آن ها موافق نیستند که از این حق خود استفاده کنند. بسیاری از آنان می گویند که تا یک سال آینده و یا هیچ وقت رانندگی نخواهند کرد، مانند بسیاری از زنان در کشورهای دیگر.

برخی از آن ها می گویند من نمی خواهم رانندگی کنم، نمیخواهم. اما هیچ کس نگفت من نمی توانم.

در واقع برند شورلت با تهیه این ویدئو پر مخاطب برند خود را مطرح کرده و هم زنان عربستان را به عنوان الگو معرفی کرده و بیان می کند که همه ی زنان حق انتخاب و تصمیم گیری دارند. بنابراین نام این ویدئو تبلیغاتی هم «من تصمیم می گیرم» انتخاب شده است.