ویدیو تبلیغاتی اتومبیل Soul از برند کیا بسیار سرگرم کننده و جالب ساخته شده است. افراد زیادی همواره منتظر محصولات جدید برندهای خودرو سازی هستند و مشتاقانه این قضیه را پیگیری می کنند. در واقع رقابت در این فضا بین برند های محبوب، بسیار شدید است و به همین خاطر برندهای برتر در زمینه خودرو سازی برای معرفی خودروی جدید شان به دنبال ایده ای خلاقانه و جدید هستند و اکثر تبلیغات پر بیننده مربوط به خودرو می باشند.

استفاده از یک شخصیت کارتونی دوست داشتنی، جذابیت خاصی به ویدیو تبلیغاتی بخشیده و کمک زیادی به دیده شدن آن نموده است. زیرا از شیوه ای سرگرم کننده و داستانی برای معرفی محصولش استفاده نموده است.

این ویدیو تبلیغاتی کیا توسط آژانس تبلیغاتی David&Goliath تهیه شده که در کالیفرنیا ی آمریکا فعالیت دارند. رئیس پروژه David Angelo می باشد و تیم بزرگی در تهیه آن نقش داشته اند و با همکاری هم آن را به نتیجه دلخواه رسانده اند. پروژه در ماه جولای سال 2017 منتشر شده است.

شرح ویدئو تبلیغاتی کیا Soul

این ویدیو تبلیغاتی با ترکیبی از فیلم سازی و انیمیشن ساخته شده است. در واقع با شیوه ای داستانی بچه موشی را در نقش اصلی قرار داده است و نشان می دهد که قصد فرار از بیمارستان را دارد. او از بخش های مختلف می گذرد، کل مجموعه را به هم میریزد و پرستاران، پزشکان و نگهبانان، هیچ کدام به او نمی رسند.

این صحنه ها بسیار جالب و هیجان انگیز به تصویر کشیده شده اند و داستان را به سوی مرحله ی نهایی پیش می برند. جایی که موش به بالای ساختمان می رسد و به پایین می پرد. در میان شوکه شدن عوامل بیمارستان و بیننده، هدف اصلی ویدیو رو نمایی می شود، کیا Soul که با رنگ قرمز خیره کننده اش برای نجات موش و فراری دادن او، از راه می رسد.
در آخر پیامی برای بیننده مطرح می کند: « او می رسد» و سپس خودرو را معرفی می نماید: Soul توربو .