ویدیو تبلیغاتی خودرو برقی رنو Z.E.

این ویدیو تبلیغاتی برای برند فرانسوی رنو (Renault) ساخته شده است که برای معرفی خودروی جدید تمام برقی خود به نام Kangoo Z.E. سفارش داده است. آژانس تبلیغاتی Publicis Conseil هم در فرانسه کار تولید و ساخت آن را به عهده داشته و در فوریه سال 2018 به مناسبت ولنتاین یا روز عشق منتشر کرده است. ویدئو به صورت انیمیشن تهیه شده و با در نظر گرفتن داستانی رمانتیک و طنز گونه، جذابیت خاصی به آن بخشیده که موجب جذب بیننده شده است، در نتیجه تبلیغاتی موثر می باشد.

شرح داستان ویدئو

لارس یک مرد پستچی است که در هنگام تحویل روزانه پست ها، دختری را می بیند و در اولین برخورد به او دل می بازد. تنها یک مشکل وجود دارد!

اتومبیل قدیمی و پر سر و صدای لارس سگ کوچک اما عصبانی دختر را که به هیچ عنوان اجازه نزدیک شدن مزاحمین به دختر را نمی دهد، اذیت کرده و هر بار که می آید موجب آزار اوست. پستچی چندین اتفاق کمدی با سگ دختر از سر می گذراند تا اینکه….

یک روز صبح که لارس به محل کار می رود و آماده ی تحویل بسته ها به صاحبانشان می شود، به جای کلید های خودروی پر سر و صدایش با یک دسته کلید از خودروی جدید برند رنو به نام Kangoo Z.E. رو به رو می شود. بعد از آن لارس پستچی موفق شد بدون ایجاد صدا و مزاحمت برای سگ، هدف خود را دنبال کند و با دختر مورد علاقه اش ارتباط برقرار کند.

خودرو رنو Kangoo Z.E یک خودروی 100 درصد الکتریکی است که میزان تولید صدای آن صفر است. بدین ترتیب با شرح و انیمیشن سازی یک داستان زیبا و رمانتیک، تبلیغات برند به بهتربن نحو ارائه شده و با مضمون عاشقانه به مناسبت ولنتاین به نمایش در آمده است.