ویدیو مارکتینگ یکی از بهترین راه های برندینگ و رساندن پیام تبلیغاتی به مشتریان در سراسر جهان می باشد. امروز اکثر آدم ها به دلیل مشغله کاری زمان کمی برای مطالعه دارند و خیلی کم پیش می آید متنی را در سرکار یا مسیر کار مطالعه کنند.

اما اگر بیشتر به محیط اطراف خود دقت کنید می بینید که هر کسی که موبایل در درست دارد در اولین فرصت آزادی که پیدا می کند یک ویدیو جالب تماشا می کند. بخاطر همین موضوع در بازاریابی مدرن امروزه ویدیو مارکتینگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویدیو دوستی برای همیشه توسط گوگل اندروید تهیه شده است که در این کلیپ در نهایت سادگی دوستی حیواناتی را نشان می دهد که در حالت عادی با هم خوب نیستند مثل سگ و گربه و یا خرس و ببر و از این قبیل.

این ویدیو تبلیغاتی سعی دارد این پیام را به مخاطب برساند که برای دوست بودن حتما نیاز نیست که شبیه هم باشیم و در باورنکردنی ترین شرایط نیز امکان دوستی و زندگی در صلح آرامش وجود دارد.

برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی همیشه نیاز به تجهیزات حرفه ای و یا هزینه های زیاد نمی باشد.  برای ساخت این فیلم ها مهمترین و تاثیرگذار ترین عامل در ابتدا ایده خوب است. از این روقبل از اقدام به ساخت ویدیو، مطمئن شوید که ایده خوبی برای آن انتخاب کرده اید.

ویدیو دوستی برای همیشه گوگل بیش از ۶ میلیون بار به اشتراک گذاشته شده است.

ویدیو مارکتینگ

ساخت ویدیو های تبلیغاتی قابل استفاده در شبکه های اجتماعی و یا قابل نمایش در رویدادهای بازاریابی خدمتی است که تیم فیلم سازی هوراد به مشتریان خود ارائه می نماید. به طور معمول زمانی که برای مشتریان کمپین دیحیتال مارکتینگ بسته می شود یکی از عناصر اصلی آن ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت ویدیو های تبلیغاتی با شماره ۲۶۴۰۲۶۰۴ تماس بگیرید.