معرفی طراح کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت Major Hunting توسط شرکت Company Folders انجام گرفته است. Company Folders شرکتی در میشیگان ایالات متحده است که خدمات متفاوتی در زمینه طراحی گرافیک از جمله طراحی کارت ویزیت، پوستر، کاتالوگ و بسته بندی و پکیج محصولات ارائه می دهد. این شرکت با برندهای بزرگ و معروفی از جمله Ford، Sony، Siemens، DHL، Holiday Inn و بسیاری دیگر همکاری داشته است و بیش از 15میلیون پروژه و 5000 مشتری در لیست خود جای داده است.

Company Folders برای معرفی شرکت و اهداف آن این گونه بیان می کند: «ما در تلاشیم که در تمامی مواردی که انجام می دهیم، از جمله محصولات استثنایی، خدمات متفکرانه و سایر خدماتی که به مشتریان عرضه می نماییم، بهترین کیفیت را ارائه دهیم. هدف ما این است که توانمندی مشتریان خود را با توانایی تولید متریال های بازاریابی که مستقیما بر روی نام تجاری آن ها تاثیرگذار اس و به وسیله ارائه ی انتخاب گسترده ای از محصولات و گزینه های محصول، ارتقا دهیم».

ایده طراحی کارت ویزیت

این کارت ویزیت پلاستیکی برای Major Hunting طراحی شده است که یک بازی بزرگ مربوط به شکار است. صفحه زمینه مشکی مات نقش یک اسلحه شکاری را ایفا می کند، در حالیکه قسمت شفاف شبیه علامت بعلاوه تفنگ شکاری که برای نشانه گیری مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی شده است تا هم جنبه سرگرمی داشته و هم طرحی جالب و خلاقانه به نمایش در آورد. در زیر آن حروف اول نام برند را هم به صورت شفاف قرار داده و زمینه ی آن را تصویری قرار داده که شکارچی در هنگام شکار مشاهده می نماید.

در طرح این کارت ویزیت خلاقیت و ایده ای منحصر به فرد قابل مشاهده است. این گونه طرح های خاص می تواند برای برند جنبه ی تبلیغاتی نیز داشته باشد و در ذهن مخاطبان نقش ببندد.