بسته بندی های خلاقانه ای برای تحویل کوکی های گرم Thelma`s Treats طراحی شده است که شبیه اجاق های سال 1950 مادربزرگ ها است و پانل جلوی آن هم در اجاق را تداعی می کند. ارائه ی این بسته بندی ها به این منظور است که مشتری از گرم سرو شدن کوکی ها و استفاده از روش پخت سنتی آن ها به سبک مادربزگ ها مطلع شود.

این شرکت در سال 2012 توسط مادر بزرگ تلما، Dereck Lewis  و مادرش تاسیس شد. لوئیس می دانست هنگامی که این کسب و کار را شروع می کند، باید تمرکزش روی کوکی های Thelma باشد. او با استفاده از کوکی های خوشمزه اما بودجه محدود، نیاز به یک ابزار بازاریابی داشت تا به کسب و کارش کمک کند. همراه با Brian Sauer از آژانس طراحی محلی Saturday Manufacturing، ایده ی جعبه ای شبیه یک اجاق را ساختند.

Sauer می گوید: “ما می دانستیم که Dereck یک ایده عالی برای ارائه کوکی های گرم دارد، اما ما به این واقعیت پی بردم که کوکی های گرم باید از کوره بیرون بیایند. هیچ چیزی بهتر از کیک خانگی تازه از اجاق بیرون آمده، وجود ندارد و ما می خواستیم این احساس لذت دوران کودکی را برای مشتریان بازسازی کنیم.” «جعبه کوره» به عنوان راه حل نهایی مطرح شد.

جعبه تحویل Thelma’s Treats دارای یک فلپ جلو است، به طوری که مشتریان واقعا باید درب کوره را برای بازیابی کوکی های گرم خود باز کنند. کوکی ها در سینی ها قرار می گیرند و به طور منظم در داخل آن قرار می گیرند، درست مثل آشپزخانه های مادربزرگ. به این صورت خاطرات Thelma از کوکی های مادربزرگش برای مشتریان هم قابل تصور می شود و طعم و لذت آن ها چندین برابر می کند.

استفاده از چنین بسته بندی های خلاقانه و البته هدفمندی، خود نوعی تبلیغات است و تاثیر بسزایی در فروش دارد که در فروش محصولات Thelma`s Treats هم اثبات شده است.