این تبلیغات جالب کمپانی اپل برای معرفی iPod Hi-Fi می باشد. iPod Hi-Fi یک سیستم بلندگو است که توسط کمپانی اپل در 28 فوریه سال 2006 رونمایی شد و تا 5 سپتامبر 2007 تولید آن ادامه داشت.

اپل در بازار mp3-player حکمرانی می کرد و در این صنعت بر همه چیره شده بود. او حتی یک سال قبل به طور غیر قابل باوری iPod Nano را هم معرفی کرده بود و برای این که مردم را بیشتر حیرت زده کند، بهترین iPod در طول تاریخ را که iPod5 می باشد، تولید نمود. بنابراین رقیبی در بازار نداشت و دیگر چه کاری می توانست انجام دهد؟ به همین خاطر به فکر تولید بلندگویی برای iPod افتاد.

این بلندگو با تعبیه نرم افزاری قابلیت های مختلفی کسب کرد از جمله قابلیت تغییر تنظیمات به وسیله iPod و بسیاری موارد دیگر. همچنین این سیستم با بکارگیری فناوری خاص، برای فضاهای آپارتمانی بسیار مناسب و کاربردی است.

رونمایی iPod Hi-Fi

یک استراتژی بازاریابی برای جلب توجه بازدیدکنندگان، ایجاد یک صفحه نمایش جذاب است. برخی از برند ها مانند اپل این استراتژی را برای تبلیغات محصولات استفاده می کنند.  به عنوان مثال اپل زمانی که iPod Hi-Fi را منتشر کرد از شیوه ای متفاوت و جالب بهره برد. او با بکارگیری خلاقیت، کل شیشه ی فروشگاه را به صورت شکسته درست کرد. این کار به صورت عمدی و تنها به وسیله ی یک برچسب انجام شد اما تصور مردم چیز دیگری بود و موجب جلب نظر و کنجکاوی عابران می شد. در نهایت با نزدیک شدن و نگاه کردن به وسط  ترک خوردگی با محصول جدید اپل رو به رو می شدند. 

در واقع اپل با یک ایده ی خلاقانه تمام نگاه ها را به یک نقطه جمع کرد و از این استراتژی برای رونمایی و تبلیغ محصولش بهترین استفاده را برد. چنین کمپین های جالبی که مردم خود جزئی از آن هستند و در عملی شدن آن نقش دارند تأثیرگذاری بسیاری دارند.