تبلیغات مدرن به سبک برند بولگاری

برند طلا و جواهرات بولگاری در سال 1884 در رم ایتالیا آغاز به کار کرد و اکنون یکی از برندهای لاکچری در زمینه تولید جواهرات ، زیورآلات و اکسسوری ، مد و پوشاک و عطر است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از سیاست های تبلیغاتی که این برند مشهور به کار می گیرد.

تعیین گروه هدف

بولگاری برندی است که محصولات و تبلیغات خودش را برای گروهی خاص از مردم ارائه می کند. این برند کالاهای لوکس و گران قیمت دارد و طبیعی است که باید گروه هدف افراد علاقمند به خرید جواهرات لاکچری را به سمت خودش جذب کند. این شرکت با محدود کردن مشتریان خود به طور خاص روی آن ها تمرکز می کند تا بهترین بازاریابی را داشته باشد. افرادی که به الماس های جذاب، جواهرات با تراش های دقیق و زیبا علاقه دارند به بولگاری روی می آورند.

داشتن سبک خاص

بولگاری سبک خاصی در ارائه محصولاتش در بازار رقابتی دارد ، طراحی های محصولات این برند منحصرا متعلق به بولگاری است، بیشتر جواهرات و ساعت های این برند به شکل مار ساخته می شوند که زیبایی خیره کننده ای دارند. این سبک خاص در طراحی باعث می شود تا مخاطبان به استفاده از آن علاقمند شوند و هرجا که جواهراتی به شکل مار مشاهده کردند برند بولگاری را بشناسند. جسارت و متمایز بودن بولگاری باعث شده تا در جهان به یک برند شناخته شده تبدیل شود.

کمپین های تبلیغاتی هوشمندانه

بولگاری در کمپین های تبلیغاتی به طور کاملا هوشمندانه عمل می کند تا بتواند محصولاتش را به همراه کیفیت ، اصالت به گونه ای جذاب نشان دهد. بعنوان مثال در یک کمپین که در فرودگاه هنگ کنگ اجرایی شد هنگام ورود به فرودگاه با یک خانه لوکس کاملا ایتالیایی روبرو بودیم ( این یعنی نشان دادن اصالت بولگاری که ریشه در ایتالیا دارد ) هنگام ورود به این خانه تونلی پر از عکس محصولات بولگاری از عطر گرفته تا ساعت و جواهرات را مشاهده می کردیم که در پایان شناختی کامل نسبت به این برند پیدا می کردیم در حالی که علاقه خرید این محصولات در دلمان ایجاد شده بود.