دوئل audi و bmw در بیلبورد تبلیغاتی

آئودی و بی ام و هردو از بزرگ ترین کمپانی های خودروسازی به شمار می روند و تبلیغات آن ها را می توان در حوزه های مختلفی مشاهده کرد. اما در اتفاقی جالب بیلبوردهای تبلیغاتی این دو شرکت در یک بزرگراه به دوئل بین آن ها تبدیل شد. آژانس تبلیغاتی Access برای برند آئودی کاری جالب انجام داد. ماجرا از جایی شروع شد که برند بی ام و یک بیلبورد تبلیغاتی را درست در مقابل بیلبورد آئودی نصب کرد و روی آن نوشت : برای تغییر ذهن‌تان، دیر نشده است!

این پیام در واقع دربردارنده این مفهوم بود که برای تغییر ذهن تان هنوز دیر نشده و می توانید برای انتخاب خودرو بهتر، برند بی ام و را انتخاب کنید اما با نصب این تابلو در مقابل بیلبورد آئودی مفهوم آن به طور کلی به آئودی تعمیم داده می شود ، یعنی به جای آئودی ، بی ام و را انتخاب کنید و دوئل بین این دو برند از همین جا شکل می گیرد. هرکسی با دیدن این دو تابلو متوجه می شد که برند بی ام و سعی در برتر نشان دادن خود دارد. اما آئودی هم بی تفاوت نماند و پس از مدت کوتاهی یک بیلبورد دیگر را جایگزین کرد که روی آن نوشته شده بود : LOOOOL ! این اوجه خلاقیت آئودی بود که محتوای طنز هم داشت، همانطور که می دانیم لوگو آئودی به شکل 4 دایره است و کلمه لول هم می توانست بهترین جواب برای بی ام و باشد و هم حرف o در آن لوگوی آئودی را به تصویر بکشد تا تقریبا کار تمام شود و آئودی پیروز این دوئل لقب بگیرد.