طراحی پوستر تبلیغاتی دوربین Leica توسط شرکت Advico Y&R انجام گرفته است. Leica یک شرکت آلمانی است که برای نمایش بزرگنمایی با رزولوشن بالای دوربین Leica S2 از مجموعه پوسترهای تبلیغاتی در فضای باز با موضوع «جزئیات وضوح» استفاده کرده است. پوسترها با توجه به محل واقعی که قرار می گیرند، طراحی شده اند. در محل قرارگیری پوسترها دیوارها، حصارها و غیره وجود دارند که جلوه های متفاوتی از آن ها توسط یک دوربین بسیار گرانقیمت با رزولوشن 37.5 مگاپیکسلی عکاسی شده است. وقتی پوسترها در مکان مورد نظر نصب شدند جلوه ای خاص و جالب بوجود آمده که نظر هر رهگذری را جلب می کند. «جزئیات وضوح» هم که هدف این تبلیغات می باشد با اجرای ایده به خوبی برای مخاطبان قابل درک است.

معرفی طراح پوستر تبلیغاتی Leica

تبلیغات خوب، همین ایده های منحصر به فرد و خاص است که با در نظر گرفتن محل اجرا به زیبایی جلوه می نمایند. برای شکل گیری چنین تبلیغات تأثیرگذاری مسلما فکری خلاق و مبتکر و همکاری تیمی با تجربه و حرفه ای نیاز است. شرکت Advico Y&R که در زوریخ فعالیت می کند، به خوبی از عهده ی این کار منحصر به فرد برآمده است. مدیر خلاق این پروژه Christian Bobst، مدیر هنری Lukas Witlisbach، عکاس حرفه ای Luca Schneider و مشاور آن Sandro Breu می باشد.

این کمپین تبلیغاتی که برنده جایزه طلا در زمینه پوستر از مسابقه اپیکا ی سال 2010 شده است، در واقع کمپینی از سال 2007 برای دوربین Leica V-Lux 1 با امکان 12 برابر بزرگنمایی (زوم) اپتیکال می باشد.

معرفی شرکت Leica

Leica یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید دوربین و تجهیزات آن فعالیت دارد و البته فروشگاه و نمایندگی هایی در سراسر دنیا از جمله کشورهای اروپایی، آسیایی و امریکا دارد. این برند همچنین امکان خرید اینترنی را از طریق سایتش برای مشتریان فراهم کرده است. این برند علاوه بر فروش دوربین و تجهیزات، خدماتی در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش هم ارائه می نماید.