طراحی کارت ویزیت موسسه آموزش طراحی مو Glammer به شیوه ای کاملا متفاوت و جالب طراحی شده است. این موسسه در تایلند فعالیت دارد و هر گونه آموزشی در زمینه ی آرایش مو در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

طراحی کارت ویزیت توسط یک آژانس تبلیغاتی معروف به نام Y&R انجام گرفته است. این آژانس تبلیغاتی در واقع یک آژانس تبلیغاتی بین المللی است که ده ها شعبه در کشور های سرتا سر جهان دارد و پروژه های بزرگی با برترین برند های روز دنیا، به نام خود ثبت کرده است. این آژانس هرگونه فعالیت های تبلیغاتی از جمله طراحی، برندینگ، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و کمپین های تبلیغاتی انجام می دهد. البته پروژه مذکور توسط شعبه ی این آژانس تبلیغاتی در بانکوک تایلند ارائه شده است.

ایده طراحی کارت ویزیت موسسه Glammer

کارت ویزیت موسسه Glammer به صورت سیاه و سفید و در چندین مدل مختلف، طراحی شده است. در واقع قالب و ایده ی کار حفظ شده و چهره ی افراد روی کارت تغییر کرده است. کاربران به سادگی می توانند تنها با استفاده از یک قیچی، موهای مدل روی کارت را هر طور دوست دارند و مطابق سلیقه خود، تزئین کنند. طراحی کارت ویزیت به شیوه ای که کاربر هم می تواند در شکل دهی به ظاهر آن سهیم باشد، جذاب و سرگرم کننده است. بنابراین طراح نظر مخاطب را جلب کرده و او را درگیر ماجرای خود نموده است.

بدین ترتیب کارت ویزیتی برای موسسه آموزش طراحی مو تهیه شده که کاملا متناسب با فعالیت برند و  معرف آن است. نکته ی جالب دیگر استفاده از کاراکتر های زن و مرد است که نشان می دهد مخاطبان می توانند آموزش های لازم برای هر دو جنسیت را از این موسسه دریافت نمایند.

طراح این کارت ویزیت بدون شک ذهنی خلاق و مبتکر داشته و با ارائه ی ایده ای جالب، مردم را درگیر پروژه می کند. این شیوه در جذابیت طرح برای مخاطبان و دستیابی راحت تر به هدف پروژه، بسیار موثر می باشد.