طراحی کارت ویزیت Longbow Production بسیار کاربردی و سرگرم کننده است. این کارت ویزیت توسط استودیو فیلتر (Filter) برای یک شرکت تولید کننده فیلم و عکس به نام Longbow طراحی و اجرا شده است. هر دوی این شرکت ها در استرالیا فعالیت دارند و در این پروژه با هم همکاری می کنند.

استودیو فیلتر در سال 2007 ابتدا با نام همیلتون خلاق شروع به فعالیت کرد و برنده چندین جایزه در بخش های طراحی تبلیغاتی و برندینگ در (Brisbane (AU شده است و برای ارائه کیفیت، طراحی انسان محور و خدمات دوستانه و مفید، به شهرت صنعتی بسیار ارزشمندی دست یافته است. استودیو فیلتر با مدیریت Claire Hamilton و تیم متخصص و خلاقش، برای مشکلات مشتریانش راه حلی می یابد و آن ها را راهنمایی می کند تا در انتقال کسب و کار و برقراری ارتباط قوی تر با بازار کار موفق شوند و این کار را به شیوه ای دوستانه، مستقیم، صادقانه، بدون استرس و با حفظ ارزش ها و معیار های استودیو انجام می دهد.

ایده طراحی کارت ویزیت

همانطور که گفته شد، این کارت ویزیت برای شرکتی به نام Longbow Production طراحی شده است. نام شرکت یعنی Longbow به معنای تیر و کمان است، ایده ی این طرح هم بر اساس همین نام گرفته شده است. در واقع کارت ویزیتی چوبی با برش لیزری تهیه شده است که می توان آن را به کمان کاملا کاربردی تبدیل کرد.

همانطور که در تصویر نشان داده شده، قسمت وسط کارت را می توان به راحتی از خطوط برش جدا نمود و با ترکیب این تیکه ی چوبی و کش لاستیکی کمانی درست کرد. از خلال دندان هم به عنوان تیر استفاده می کنند. در واقع با استفاده از وسایل خیلی ساده و قابل دسترس در هر مکان ابزاری سرگرم کننده و جالب در اختیار کاربران قرار می دهد که این خود جنبه ای است برای دیده شدن و جلب توجه کارت ویزیت.