عکاسی تبلیغاتی کمپین IRIS به منظور ایجاد یک رویکرد جدید در هنر دکوراسیون داخلی ایجاد شده است. در این پروژه تبلیغاتی سعی شده است این پیام به مخاطب القا شود که در زمان طراحی داخلی فقط انتخاب کردن مبل و پرده و لوازم مربوطه کافی نیست و این امکان وجود دارد با انتخاب رایحه ای مناسب برای دکوراسیون داخلی حال و هوای بهتر و جذابتری به محیط اطراف خود بدهیم.

در  عکاسی تبلیغاتی پوستر های این کمپین سعی شده است اجزا تشکیل دهنده هر رایحه در کنار تصویر محصول قرار گیرد تا بیننده به طبیعی بودن بوی این عطرها پی ببرد و ارتباط حسی بیشتری برقرار نماید. به طور مثال در تصویری که رایجه گل رز قرار دارد طراح از تصویر گل به زیباترین شکل ممکن استفاده کرده است.

پیام عکاسی تبلیغاتی کمپین IRIS

پیام این کمپین استفاده از رایحه خوش درفضای دکوراسیون داخلی می باشد و کمپانی سازنده در عکاسی تبلیغاتی این کمپین سعی کرده است رایحه های متفاوت و متناسب با هر فضایی را به تصویر بکشد و همچنین شعاری که برای این تصویر انتخاب شده اشاره به خلاقیت در زیباسازی محیط پیرامون خود با ابزار ارزان و ساده تر می باشد.

درباره کمپانی IRIS

کمپانی IRIS یک کمپانی هندی مباشد که در زمنیه تولید عطرهای فضاهای بسته به طور مثال منازل و یا محیط کار فعالیت دارد . این شرکت به طور کلی دو دسته محصول دارد که گروه اول عطرهایی با قیمت اقتصادی است و گروه دیگر عطرهای گران قیمت است. همچنین این کمپانی همیشه تلاش کرده است با ایجاد تنوع زیاد در محصولات خود بتواند مشتریان خود را با هر سلیقه ای راضی نگهدارد.

یکی از اهداف اصلی این برند ایجاد حس آرامش در فضاهای خانگی برای مشتریان در زمان استراحت در منزل می باشد. همچنین این کمپانی سعی دارد همیشه آداب و رسوم کهن مردم هندوستان را در طراحی و بسته بندی محصولات خود نمایش دهد.

محصولات IRIS در بسته بندیهای زیبایی ارائه می شوند که می توانند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد. از طرف دیگر بدلیل بسته بندی فانتزی شما نیازی برای کادو کردن آن نخواهید داشت.