عکاسی کمپین تبلیغاتی مربوط به بستنی Freddo با طعم های مختلف می باشد که سال 2016 توسط آزانس تبلیغاتی Y&R در برزیل طراحی و منتشر شده است. طراحی پوسترها با کمک گرفتن از عکاسی تبلیغاتی انجام شده و تصاویری جالب و منحصر به فرد بوجود آمده است.

پیام این کمپین این است که کودکان به قدری این بستنی را دوست دارند که حتی در شرایط و موقعیت های خاص مانند آن چه در پوسترها نشان داده شده، حاضر نیستند بستنی خود را به خطر بندازند و از آن بیشتر از خودشان محافظت می کنند.

به این دلیل که مخاطبان این محصول، جامعه ی بسیار وسیعی از هر قشر و سنی را دربر می گیرد، در طراحی این پوسترها مفهوم تبلیغات به روشنی مشخص است و هر شخصی حتی با کمترین میزان اطلاعات از این محصول، جذابیت آن را متوجه می شود. البته تاثیرگذاری استفاده از کودکان به عنوان مهم ترین مصرف کنندگان بستنی، پوزیشن های جالب آن ها و رنگ آمیزی عکس ها را هم نباید نادیده گرفت.