موثرترین کلمات در تبلیغات و فروش موفق

با این که در دهه های گذشته سیستم تبلیغات و فروش تغییرات بسیار زیادی کرده اما کلماتی هستند که هنوز هم در امر تبلیغات و فروش جزء کلیدی ترین و مهم ترین و موثرترین ترفندها کاربرد دارند. در ادامه نگاهی داریم به 10 کلمه تاثیرگذار در تبلیغات که اگر در کسب و کارتان از آن ها استفاده کنید نتیجه بهتری می گیرید.

1- جدید

همه ما به دنبال چیزهای جدید هستیم ، از مد و لباس گرفته تا خودرو ، افراد همیشه به دنبال جدیدترین محصولات هستند و اگر نام جدید را در تبلیغات ببینند حتما به آن توجه بیشتری می کنند.

2- صرفه جویی

صرفه جویی مورد استقبال همه ما است، صرفه جویی باعث می شود در هزینه ها کاهش پیدا کنند. بعنوان مثال ما معمولا به دنبال خودروهایی هستیم که در مصرف بنزین بهینه باشند تا در مصرف سوخت صرفه جویی کنیم ، یا وسایل برقی را می خریم که در مصرف برق صرفه جویی زیادی دارند.

3- ضمانت و استاندارد

ضمانت و استاندارد محصولات یکی از کلیدی ترین ملاک های انتخاب و قیمت گذاری محصولات است، ما هنگام خرید به گارانتی توجه زیادی می کنیم ، همچنین می خواهیم کالای خریداری شده کاملا استاندارد باشد چون به دنبال امنیت خاطر در خرید هستیم.

4- اثبات برند

رضایت مشتریان از برند و خدمات یا محصولات در جذب مشتریان جدید واقعا موثر است، به خصوص وقتی که میزان رضایت در تبلیغات نیز بیان شود.

5- کلمات احساسی

بسیاری از برندها هستند که توانسته اند به خوبی با طرفدارانشان ارتباط احساسی برقرار کنند تا جایی که افراد روی برندهای مورد علاقه شان تعصب دارند. ارتباط احساسی از کیفیت و تبلیغات نشات می گیرد که امر مهمی در برندسازی و افزایش میزان فروش است.

6- تازگی داشتن

بسیاری از افراد علاقه دارند تجربه های لذت بخش جدید را هر روز تجربه کنند و این امر درباره خرید محصولات هم صدق می کند. در تبلیغاتتان بگویید که مشتریان با کشف و تجربه جدیدی با برندتان آشنا می شوند.

7- مخاطب قرار دادن مشتریان

همیشه مشتریانتان را به صورت دوم شخص خطاب کنید ، مردم همیشه دوست دارند به صورت مستقیم مورد خطاب قرار بگیرند و بدین ترتیب شما می توانید توجه ها را به سمت برندتان در تبلیغات جلب کنید. کلمه‌ شما همیشه موثرترین و قدرتمندترین کلمه در تبلیغات بوده است.