موفق ترین شرکت های جهان در عرصه تبلیغات

هر نوع اقدامی که یک شرکت یا سازمان انجام می دهد منجر به ایجاد تصویر در ذهن مردم می شود. تبلیغات هم یکی از این اقدامات است، اگر به گونه ای هوشمندانه و خلاقانه طراحی و اجرا شود مطمئنا در ذهن ها ماندگار می شود. برخی از شرکت ها در تبلیغات شان تصویری از چهره آینده کسب و کارشان را ترسیم می کنند که باعث ایجاد ذهنیتی مثبت در افراد می شود. امروزه متخصصان عقیده دارند که مردم به خاطر قرار گرفتن در بمباران تبلیغاتی ، توجه کمی نسبت به تبلیغات دارند و برندهایی در این میان موفق به جلب توجه می شوند که تصویرسازی مثبت از برندشان بدون هیچ گونه بزرگنمایی داشته باشند. در ادامه نگاهی داریم به برندهایی که در زمینه تبلیغات بسیار موثر عمل نموده اند.

GOPRO

دوربین های جدید گوپرو به طراحی سبک تر و کوچک تر قابلیت فیلم برداری از صحنه های ورزشی را به بهترین نحو ممکن امکان پذیر کرده اند. در تبلیغات این برند شاهد نماهای فیلم برداری شده توسط این ذوربین ها هستیم که از صحنه های بسیار هیجان انگیز فیلم برداری شده و در اصل مستندی از کارکرد این دوربین ها است و به راحتی توجه و اعتماد افراد را به خود جلب می کند.

SAMSUNG

سامسونگ رقیب جدی اپل در زمینه تولید گوشی های هوشمند است. در سال 2011 فردی به نام تاد پندلتون که از نایکی جدا شده بود به سامسونگ آمد و توانست بازاریابی این برند را در آمریکا به شدت بهبود بخشد. سامسونگ در زمینه بازاریابی یکی از بهترین شرکت های جهان به شمار می رود. پندلتون توانست سامسونگ را به یکی از رقیبان بزرگ اپل در آمریکا تبدیل کند.

volvo

کامیون های ولوو همیشه در تبلیغات ها جلب توجه کرده اند، از سوار شدن مدیر عامل ولوو کلاووس نیلسون روی کامیون معلق در آسمان گرفته تا استفاده از بازیگران در تیزرهای تبلیغاتی شان، همگی باعث برندسازی موفق این شرکت شده است. در یکی دیگر از تبلیغ ها فرمان پذیری و دقت بالای رانندگی کامیون های ولوو توسط ژان کلود ون دام به رخ کشیده شد.