نکات مدیریت و جلب توجه مخاطبان از زبان چارلی چاپلین

چارلی چاپلین فردی بود که توانست با استفاده از هوش و روان شناسی فوق العاده اش تاثیر زیادی روی ذهن مخاطبین سینما در سراسر دنیا بگذارد. توجه به بازخورد فیلم در نگاه مردم کاری بود که چارلی چاپلین همیشه انجام می داد. او هنگام پخش فیلم به میان مردم میرفت، او توجه می کرد که مردم به کدام قسمت های فیلم بیشتر می خندند و کدام قسمت ها برای آن ها بیمزه و سرد است، گاهی هم لبخند تصنعی بر لب داشتند تا تا خودشان را از تماشای فیلم ناامید نکنند. چارلی چاپلین تمامی این واکنش ها را بررسی می کرد تا در فیلم های بعدی بتواند نقص ها را جبران کرده و فیلم مخاطب پسندانه تری بسازد.

ما هم می توانیم با استفاده از این ترفتند نقاط ضعف و قوت کارمان را بهتر بشناسیم و برای رفع با تقویت آن ها تصمیم بگیریم. این طور شما می توانید برای یک استارتاپ برنامه ریزی دقیقی و بلند مدت داشته باشید. شما برای این کار باید:

تصمیم بگیرید که دقیقا دنبال چه چیزی هستید؟

تصمیم هایتان را یادداشت کنید، اگر آن ها را روی کاغذ ننویسید تنها آرزو و خیال در ذهنتان خواهند ماند.

برای انجام دادن تصمیماتتان مهلت و زمان تعیین کنید تا در بازه های زمانی مختلف آن را عملی کنید.

به مواقعی که موفق می شوید یا رو به شکست پیش می روید فکر کنید، برای بدترین مواقع هم برنامه ریزی داشته باشید.

ارزش کارتان را بالا ببرید، همیشه توانایی هایتان را تقویت کنید و برای بالا بردن آن تبلیغ کنید ، فرد انعطاف پذیری باشید تا در همه مواقع تصمیمات درستی بگیرید.

به روز باشید و از تکنولوژی های جدید استفاده کنید تا در بازار رقابتی امروز بتوانید باقی بمانید و ادامه دهید.