ویدیو مارکتینگ یکی از مهمترین ابزار دیجیتال مارکتینگ  است که امروزه طرفدارهای زیادی را در بین بازاریابان اینترتی پیدا کرده است. هر بازاریاب اینترنتی به دنبال جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی است و می خواهد به جدیدترین شیوه ها کار خود را انجام دهد.

بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ انتخاب خیلی خوبی برای معرفی محصول و خدمات است. امروزه شرکت ها و برندهای بزرگی از این روش برای فروش محصولات خود استفاده می کنند و رقابت داغ و جذابی بین آن ها وجود دارد.

فروش بیشتر با ویدیو مارکتینگ

برای افزایش فروش محصولات خود از آنها فیلم بگیرید و در مورد ویژگی های آنها توضیح دهید.ویدیوهای تاثیر گذار کوتاه هم بوده اند که فروش چندین برابری محصولات یک برند را به همراه داشته است.

ویدیو مارکتینگ یکی از بهترین و مناسب ترین روش هایی است که شما می توانید محصولات خود را به مشتریانتان معرفی کنید. ویدیوها همیشه برای مشتری ها جذاب تر بوده است.

نکات مهم برای موفقیت در ویدیو مارکتینگ

1-در ابتدای ویدیو خودتان را معرفی کنید و در آخر آن هم مشخصات تماس خود را بگویید تا کاربرانی که از جاهای دیگر ویدیوی شما را دیدند و مورد پسندشون قرار گرفت بدانند سایت یا اطلاعات تماس شما چه هست

2-سعی کنید عنوان جذابی را برای ویدیوهای خود انتخاب کنید تا بینندگان آن بیشتر شود

3-ویدیوهای خود را علاوه بر اینکه در سایت و سایت های اشتراک ویدیو منتشر می کنید و شبکه های اجتماعی خود نیز قرار دهید

4-سعی کنید نکته اصلی که می خواهید در ویدیو خود به مخاطب ارائه دهید را آخر ویدیو بیان کنید و ابتدای ویدیو از کاربر بخواهید که تا اخر ویدیو را تماشا کند. با این کار کاربران برای دریافت همان نکته شما تا اخر ویدیوی شما را مجبورند تماشا کنند.

5-خیلی مهم است که لوگوی سایت یا شرکت شما در ویدیوی شما درج شده باشد.

6-ویدیوی خود را مفید و مختصر درست کنید و سعی کنید با ویدیوهای طولانی و بی محتوا کاربر خود را خسته نکنید.

7-سعی کنید حجم ویدیوهاتون را تا حدودی که به کیفیت لطمه نمی زند پایین بیاورید تا کاربران برای دانلود آن زمان زیادی را صرف نکنند.

در انتشار محتوا به صورت ویدیویی زیاد وسواس نداشته باشید و حتما در ابتدا نیاز به خرید تجهیزات گران قیمت نیست. با ترفندهایی که موجود است می توانید با تجهیزات ارزان قیمت هم ویدیوهای خوب و تاثیر گذاری را تولید کنید. مهم محتوایی است که می خواهید ارائه کنید که باید با کیفیت باشد.