کمپین تبلیغاتی استند Coca Cola zero بسیار خلاقانه و جالب طراحی شده است. این کمپین به بررسی و شناسایی مخاطبان و جامعه هدف پرداخته و برای دریافت بیشترین اثرگذاری و دستیابی به هدف تعیین شده کمپین، در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها اجرا شده است.

ظاهر طرح اجرا شده، هر رهگذری را متعجب و حیرت زده می کند و نظر آنان را جلب می نماید. در واقع با یک ایده ی بسیار ساده و اما کاملا خلاقانه، جامعه هدف را درگیر این کمپین کرده است. همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید، هیچ گونه ابزار و متریال پر هزینه ای در اجرای این استند استفاده نشده است، بلکه فکر و ایده ی بسیار پر مایه و مبتکری آن را پدید آورده و طراح کمپین موفق شده با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را از این کمپین تبلیغاتی برای کمپانی کوکا کولا به ارمغان بیاورد.

تحلیل کمپین تبلیغاتی استند Coca Cola zero

Coca Cola zero نوشیدنی ای است با کالری صفر و میزان قند صفر که فرموله شده ی کوکا کولای معمولی است و طعم آن کاملا مشابه کوکا کولا ی معمولی می باشد. بسیاری از مردم پس از معرفی این محصول، دست به انتقاد زدند و این امر را غیر ممکن دانستند که طعم و مزه کوکا کولا بدون قند و کالری هم تغییری نکند. این کمپین تبلیغاتی هم با هدف تأکید بر این خصوصیت کوکا کولا زیرو انجام گرفته و استندی برای کمپین «این امکان پذیر است» به نمایش گذاشته است.

در بالای استند پیام تبلیغاتی محصول نوشته شده: «طعم کوکا کولای حقیقی، با قند صفر. این امکان پذیر است.»

برای ساخت استند هم کاری متفاوت و جالب انجام گرفته که در نگاه اول برای عابرین غیر ممکن به نظر می رسد و تعجب برانگیز است. تمام استند بر روی یک قوطی کوچک Coca Cola zero بنا شده و کل وزن آن را تحمل می کند. بر خلاف چیدمان منطقی، بطری های سنگین و بزرگ تر بالا تر قرار گرفته اند. با این کار علاوه بر نمایش سایز ها ی مختلف این نوشیدنی، مردم نیز بیشتر به فکر فرو رفته و از ایستایی و مقاومت سازه حیرت می کنند.

این استند به همان اندازه غیر ممکن، اما واقعی است.