سایت آرشیو عکس Getty Images کمپین تبلیغاتی خود به نام “میلیون ها عکس” را راه اندازی کرد. این کمپین توسط  آژانس AlmapBBDO برزیل ساخته شده است که در این کمپین قابلیت و میزان گستردگی عکسهای Getty Images و نحوه ساخت تصاویر این کمپین با استفاده از تصاویر موجود در سایت به نمایش کشیده شده است، این کمپین به بیننده این مفهوم را القا می کند که می توان با استفاده از تصاویر این سایت به تمامی نیازهای تصویری خود در هر پروژه ای پاسخگو بود.

این پروژه با استفاده از هزاران عکس موجود در سایت،  که شامل عکسهای واقعی افراد مختلف است و به وسیله چیدمان بخشهایی از هر تصویر در کنار تصاویر دیگر، چهره ی فرد و یا افرادی مشهور از جامعه ساخته شده است. به زبان ساده تر در این کمپین به کمییت و کیفیت و در واقع میزان بالای عکسهای موجود در این سایت اشاره شده است.

نحوه اجرای کمپین تبلیغاتی “میلیونها عکس”

در کمپین تبلیغاتی اخیر Getty Images با استفاده از تصاویر افراد مختلف، چهره های معروف بازسازی و ساخته شده است. در این کمپین از کنارهم قرار دادن جز به جز چندین عکس متفاوت از عکسهای میلیونی این سایت، چهره افراد معروف به تصویر کشیده شده است. برای رسیدن به این هدف “چهار ماه تحقیق و آزمایش گسترده” وقت صرف شد و برای هر چهره معروف و شناخته شده، نیاز به یک جستجوی عظیم و با جزئیات در رابطه با آن تصویر بود تا تصویری با محتوای غنی و جزئیات دقیق چهره ها ساخته شود.

در این حرکت عظیم و خلاقانه یک بار دیگر آژانس AlmapBBDO توانست کمپین ابتکاری و منحصر به فردی ایجاد کند که به نقش Getty Images به وضوح و هوشمندانه اشاره کند.  و این مفهوم را که این سایت برای صنعت های خلاق به عنوان منبعی از محتواهای بصری، بسیار مناسبِ هر بازاریاب، شرکت های تبلیغاتی و یا ناشرهای حرفه ای است.

درباره Getty Images

Getty Images یکی از مهمترین پایگاههای تصویری در جهان به شمار می رود که افراد می توانند جهت دانلود عکسهای مختلف به آن مراجعه کنند. در طی هفت سال گذشته، Getty Images و AlmapBBDO برای ایجاد کمپین هایی مانند “از عشق به بینگو”، “85 ثانیه” ، “نمایش یک نمایش” و اخیرا کمپین مبارزات انتخاباتی برنده جایزه دو طلا و برنز شده اند.