کمپین تبلیغاتی پپسی

کمپین تبلیغاتی لحظات وضوح آیکون پپسی در مسابقه Clio در بخش پوستر، تکنیک پوستر (مسیر هنری و عکاسی) و بیلبورد برنده جایزه طلا شده است. سه پوستر تبلیغاتی کمپین «لحظات وضوح آیکون پپسی»، مردم شهری جوان را مورد هدف قرار می دهد از جمله: اسکیت سواران، پارکور بازان و رقصنده های آکروباتیک که لباس های آبی و سفید و قرمز پوشیده اند. حالت خیره کننده آن ها موجب شکل گیری و آشکار شدن پپسی می شود و لوگوی پپسی را می توان در آن ها مشاهده کرد. آیکون پپسی در مرکزیت پوستر ها به طور اتفاقی با نمایش حرکات پویا و تقریبا بدون وزن شکل گرفته است تا لحظاتی پر از لذت و زندگی در لحظه را تداعی کند.

این کمپین همچنین دو جایزه ADC GOLD و 5 Cubes نقره هم برنده شده است.

لوگو پپسی

پپسی برندی است که در زمینه تولید نوشابه های گازدار از سال 1898 شروع به فعالیت کرده است. لوگوی این برند تا سال 2008 یازده بار تغییر کرده است و در آخر شرکت پپسی در سال 2008 یک میلیون دلار بابت طراحی لوگوی جدید پپسی به گروه همکاران Arnell پرداخت کرده است. که تصویر لوگوی قبلی و جدید پپسی در تصاویر این متن قابل مشاهده است. در نتیجه تغییر لوگو، پپسی مجبور به پرداخت میلیون ها دلار دیگر بابت برندسازی طبق لوگوی جدید شد.

لوگوی طراحی شده توسط همکاران Arnell طبق قواعد و استراتژی های خاصی انجام گرفته است. از جمله انتخاب رنگ های آن که آبی بیانگر حس اعتماد به نفس و امنیت است و از فاصله ی دور هم دیده می شود. رنگ قرمز نشان دهنده ی هیجان است و شربان قلب مخاطب را بالا می برد. شکل هندسی دایره ای و منحنی آن هم حس مثبتی در بیننده ایجاد می کند و بیانگر دوستی و اتحاد است. علاوه بر این در طرح لوگو از تناسبات ویژه و فنگشویی هم استفاده شده است.