کمپین تبلیغاتی «مبلمان خانه و اداری راحت» برای برند Fabrikant تهیه شده است. گروه شرکت “Fabrikant” یکی از بزرگترین و مشهورترین تولید کنندگان مبلمان در روسیه است. این شرکت محصولاتش را با استفاده از تخته چند لایه، MDF، تخته سنگ، شیشه، پلاستیک تزئینی، سنگ مصنوعی و فلز تولید می کند. تا به امروز، امکانات تولیدی این شرکت بیش از 44،000 مترمربع فضا را تجهیز کرده است. در طول یک روز Fabrikant بیش از 10،000 محصول تولید می کند. با کمک تجهیزات مدرن، آن ها آماده هستند که پروژه های جسورانه را در یک زمان کوتاه اجرا کنند، زیرا قادرند همه کارها را به سرعت و به طور کارآمد انجام دهند.

پوسترهای این کمپین توسط آژانس تبلیغاتی Art. Lebedev Studio که در روسیه فعالیت می کند، طراحی و اجرا شده و در مارس سال 2018 انتشار یافته است.

این کمپین با ایده ای خلاقانه توسط مدیر ایده پردازی Alexandr Shtefanets، طراح Iskander Muhmadeev و استایلیست پروژه Maria Kluchnikova انجام گرفته است. پوستر ها به صورت ترکیبی از عکاسی و طراحی گرافیک اجرا شده و عکاسی پروژه توسط Eugenia Filatova انجام گرفته است.

تشریح کمپین تبلیغاتی

این کمپین تبلیغاتی شیوه ی طنز را پیش رو گرفته است و برای بتأکید به یک ویژگی یکسان در تمام محصولات که همان «ایجاد آسایش» است، پوسترهای مختلفی طراحی کرده است. هر کدام از پوسترها حالت متفاوتی را از پوزیشن های روزانه افراد نمایش می دهد که چه در محیط کار و چه در منزل اتفاق می افتد. در واقع جزء اصلی در شکل گیری این پوزیشن ها همان محصولاتی است که برند تولید می کند و برای معرفی آن ها می خواهد تبلیغاتی ارائه دهد.

طراح با حذف جزء اصلی، تصاویری غیر معمول برای بیننده به وجود آورده و آن را نا راحت معرفی کرده است. در نتیجه نظر مخاطب را به محصول قابل ارائه اش جلب می نماید و او را به فکر می اندازد که به طور مثال بدون میز یا صندلی انجام این کارها امکان پذیر نیست. در کنار آن هم تصویری از همان حالت با وجود میز یا صندلی ارائه شده که راحتی را به رخ می کشد و محصول را برای ایجاد آسایش الزامی جلوه می دهد.

توجه شما را به چهره ی افراد در پوسترها جلب می نمایم! همین جزئیات ظریف، پروژه را خاص می کند.