کمپین تبلیغاتی «هیچ چیز مخفی نمی ماند» عینک Ray-Ban که به صورت پوستر طراحی شده است و در مجلات و روزنامه ها هم انتشار یافته است. این تبلیغات مربوط به برند Ray-Ban کشور مصر می باشد و طراحی پوستر ها توسط آژانس تبلیغاتی Art & Design Academy انجام گرفته که در نوامبر 2017 منتشر شده است. مدیریت ایده پردازی و مدیریت هنری پروژه توسط Mohamed Kamal, Mohamed Mamdouh, Nada El-Sayed, Nourhan Tarek, Haidy Magdy انجام گرفته است.

معرفی برند Ray-Ban

Ray-Ban یک برند عینک طبی و عینک آفتابی است که در سال 1937 توسط یک شرکت آمریکایی به نام Bausch & Lomb تأسیس شده است. در سال 1999، Bausch & Lomb این مارک را به گروه ایتالیایی Luxottica Conglomerate  فروخت و در ازای آن مبلغ 640 میلیون دلار دریافت نمود. این برند برای تولید خطوط عینک Wayfarer و Aviator شناخته شده است و این دو مدل ارائه شده، محبوبیت خاصی در میان مردم یافته است.

کمپین تبلیغاتی «هیچ چیز مخفی نمی ماند»

در این کمپین 4 پوستر مختلف طراحی شده است که دید را از پشت یک عینک نمایش می دهد. یک طرف عینک دید معمولی و دیگری دید عینک Ray-Ban را نشان می دهد و هدف این است که ویژگی خاصی از این عینک ها معرفی شود که آن را از سایر عینک ها متمایز می نماید.

برای درک بهتر قضیه، از تصاویری مانند دود قهوه، هوای مه آلود جاده، بخار حمام و غذا استفاده شده است. عینک های معمولی در این موقعیت ها تصاویر را نمی توانند به وضوح نشان دهند و خودشان بخار می کنند. اما این ویژگی منحصر به فرد در عینک های Ray-Ban وجود دارد که حتی در این شرایط، به وضوح همه چیز دیده می شود و هیچ گونه اختلالی در دید شما ایجاد نخواهد شد.

در واقع تصاویر تاکیدی است بر شعار تبلیغات: «هیچ چیز مخفی نمی ماند. در همه شرایط به وضوح ببینید».