کمپین کوکاکولا با پیام صلح و عشق با همدیگر، پوسترهایی را منتشر کرده است و جشن سالگرد کوکا کولا به صورت یک کمپین تبلیغاتی، با استفاده از خطوط حاشیه بطری برای جشن صلح و عشق برگزار شد. دو تبلیغ پوستری تهیه شده برای کمپین، برنده شیر طلا و شیر نقره بیرونی در فستیوال بین المللی کن در زمینه خلاقیت شدند که از دو دست برای نمایش حد فاصل بطری کوکا کولا استفاده می کنند. عکاس David Lachapelle در لس آنجلس به عنوان کارگردان فیلم تبلیغاتی فعالیت دارد که در این پروژه از مردم با طیف وسیعی از سنین و قومیت ها استفاده کرده که دست هایشان را به هم پیوند داده اند تا حد فاصل بطری کوکاکولا را تشکیل دهند و این پیام را می رسانند: “وقتی ما این را دوست داریم، همدیگر را هم دوست خواهیم داشت”.

ایده Ogilvy France در پاریسِ فرانسه از این واقعیت سرچشمه میگیرد که این بطری یکی از مشهورترین قطعات طراحی شده در جهان است و میگوید ما می خواستیم آن را جشن بگیریم به گونه ای که هیچ محصول دیگری نتواند آن را انجام دهد. پیدا کردن راهی برای همه که بلافاصله بطری و نام تجاری را ببینند بدون اینکه هیچ نام تجاری وجود داشته باشد، واقعا جسورانه و هوشمندانه است و این پوستر بدون هیچ لوگو و یا حتی محصولی در آن انتشار یافته است.  کوکا کولا در زمینه جمع کردن مردم کنار یکدیگر  و کمک به آنها در سهیم شدن شادی فعالیت می کند. جشن صلح و عشق، در بطن نام تجاری کوکاکولا وجود دارد و همه ما بر این باوریم این چیزی است که امروز، بیشتر از همیشه، ما برای آن مبارزه می کنیم.