همراه با کمپین تبلیغاتی برند ژاپنی اسیکس

برند ژاپنی اسیکس در تولید محصولات ورزشی فعالیت دارد. این شرکت کار خود را از سال 1949 آغاز کرده است، برند اسیکس به خصوص در زمینه تولید کفش های ورزشی تبلیغات گسترده ای دارد. این برند شعار تبلیغاتی بسیار جالبی دارد، همراه بودن با مشتری یکی از اهداف اصلی این شرکت است که با شعار ما هرگز تنها نمی‌دویم توجه مشتریان را به خود جلب نموده است.

این برند اسپانسر مسابقات دو به خصوص در رشته ماراتن است که منجر به شناخته شده هرچه بیشتر کفش های ورزشی دو اسیکس در جهان می شود. اسیکس در تبلیغات خود از دونده مشهور دو ماراتن رایان هال نیز استفاده کرده که منجر به افزایش اعتبار و اطمینان بین مخاطبین شده است.

کمپین تبلیغاتی اسیکس با نام want it more? قشر جوان جامعه را مخاطب قرار داده است و آن ها را تشویق به ورزش و استفاده از کفش های اسیکس می کند. این شعار منجر به ایجاد یک علاقه درونی و تمال به پیشرفت در جوانان می شود. رده های سنی مختلف در این کمپین مورد توجه قرار داده شده اند تا از کفش های اسیکس استفاده کنند. به عقیده مدیران این برند، این شعار تبلیغاتی می تواند انگیزه ورزشکاران در به خرج دادن جسارت در مسابقات نیز افزایش دهد.

اسیکس اخیرا قدم را فراتر گذاشته و عموم جامعه را به استفاده از کفش های خود می کند، شعار تبلیغاتی اسیکس فقط برای دوندگان و یا ورزشکاران نیست، این برند را بعنوان تولید کننده کفش برای همه افراد جامعه معرفی می کند.