طراحی پوستر تبلیغاتی دستگاه سفید کننده دندان فیلیپس، توسط آژانس تبلیغاتی Tag در تورنتوی کانادا انجام گرفته است. این پوستر تبلیغاتی در ژانویه سال 2018 منتشر شده است و با به کارگیری ایده ای قوی و خلاقانه طراحی شده است.

این دستگاه برای سفید کردن دندان کاربرد دارد. و اما ویژگی منحصر به فردش این است که تنها در مدت زمان 1 ساعت این عملیات قابل انجام است و دندان های زرد را سفید می کند. نام این دستگاه Zoom گذاشته شده است.

سفید شدن دندان های زرد در یک ساعت، خصوصیت جالب این دستگاه است بنابر این طراحی هم با تمرکز به همین مورد صورت گرفته است.

نحوه اجرای ایده تبلیغاتی طراحی پوستر

طراحی ایده، اولین بخش طراحی یک پوستر تبلیغاتی است تا بتواند تاثیرگذار باشد و مورد توجه قرار گیرد. اما بعد از ایده پردازی باید نحوه اجرای ایده هم قوی باشد تا برای بیننده قابل فهم و درک باشد و مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

همانطور که گفته شد تمرکز طراحی بر مدت زمان نتیجه گیری استفاده از دستگاه Zoom است. برای تاکید بر یک ساعت زمان انجام عملیات، ساعت شنی در نظر گرفته شده که به شکل دندان طراحی شده است. شن داخل ساعت با دو رنگ نمایش داده شده زرد و سفید، که به مرور زمان شن های زرد تبدیل به سفید می شوند. در واقع نشان می دهد که با گذشت زمان دندان زرد تبدیل به دندان سفید می شود و پس از یک ساعت دیگر خبری از زردی نیست و یک دندان کاملا سفید داریم.

با اجرای خلاقانه و هوشمندانه ی ایده تبلیغات، پوستری جالب و تاثیرگذار برای معرفی دستگاه فیلیپس منتشر شده است که به خوبی هدف تبلیغات را نشان می دهد و مخاطب را از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه سفید کننده دندان نسبت به سایر دستگاه های مشابه مطلع می کند.