طراحی پوستر تبلیغاتی برای یک عکاس صنعتی شناخته شده در کاستاریکا به نام Paúl Aragón انجام گرفته است.

Paúl Aragón یکی از بهترین عکاسان مستند نیز هست.

این کمپین تبلیغاتی هم با ایده گرفتن از دوربین عکاسی که اسای کار Paúl است و بطری به عنوان نماد یک محصول صنعتی تهیه و طراحی شده است که برای طراحی پوستر های کمپین این دو عنصر ترکیب شده اند واز لنز دوربین به عنوان درب بطری ها استفاده شده است. برای تنوع بخشیدن به پوستر ها از بطری ها با اشکال مختلف و نوشیدنی های رنگی استفاده شده که جلوه ای زیبا بخشیده. اما لازم به ذکر است که اصل سادگی در تمامی آن ها حفظ شده و عنصر اصلی جلب توجه پوستر ها همین است. ایده و طراحی پوستر های تبلیغاتی به زیبایی قابل درک بوده و مفهوم را به بیننده پوستر القا می نمایند.

اطلاعات مورد نیاز مخاطب هم از جمله نام عکاس صنعتی و راه های دسترسی به وب سایت و شبکه های اجتماعی او هم با حفظ سادگی در انتخاب فونت، سایز و رنگ قرار گرفته اند به گونه ای که تمرکز را از بطری و درب آن پراکنده نکنند.

مجری طراحی پوستر و کمپین تبلیغاتی

اجرای این پروژه به عهده آژانس تبلیغاتی Gitanos در کاستاریکا بوده است که البته بخش عکاسی آن را خود Paul یعنی کارفرمای کمپین انجام داده است.

پوستر های تبلیغاتی در ژانویه 2018 رونمایی و منتشر شده اند.