طراحی پوستر تبلیغاتی غذای بچه Malutka با الهام گرفتن از حرکتی نوستالژی انجام گرفته است. چه اتفاقی می افتد وقتی بچه ها فریب خورده و شروع به مخالفت با خوردن غذایشان می کنند؟ همه ما می دانیم که عشق مادر ها و پدر ها آنان را به خلبانانی با تجربه تبدیل کرده و قاشق ها به شکل هواپیما های جالب و سبک در آمده اند! این کمپین با نام «پرواز های روزانه» در فوریه 2018 منتشر شده است. طراحی آن توسط آژانس تبلیغاتی Cheil Kazakhstan  و برای برند قزاقستانی Malutka صورت گرفته است. مدیر اجرای ایده پردازی Juan Pablo Valencia و مدیر هنری پروژه Juan Pablo Valencia می باشد.

تحلیل پوستر تبلیغاتی

برند Malutka در زمینه تولید غذای بچه فعالیت می کند و در ارائه ی تبلیغات محصول خود، به دنبال ایده ای خاص و متفاوت بوده تا کمک بیشتری به شناخته شدن آن کند. Maxim Pochevalov هم که طراح این پروژه است از ایده ای تاثیرگذار و آشنا برای عموم مردم، استفاده کرده تا طرح خود را به نمایش در آورد.

تلاش پدر و مادر برای خوراندن غذا به کودک به وسیله ی قاشق هواپیما، صحنه ای آشنا و نوستالژی برای همه ی ماست. طراح هم تصمیم گرفته با اجرای ایده ای این صحنه را در ذهن بیننده روشن نماید. به همین خاطر بلیط هواپیمایی با نشان بسته بندی غذای کودک Malutka در نظر گرفته که تداعی کننده همان قاشق هواپیماست در نظر بیننده. روی بلیط هم مبدأ را مادر یا پدر و مقصد را کودک معرفی کرده  است. همین نوشته ی کوتاه و اندیشمندانه با فرمتی که روی بلیط هواپیما استفاده می شود، خاطره ای دلنشین و جالب در ذهن هر بیننده ای ایجاد می نماید. تصویر قاشقی مملو از غذای کودک هم پایین بلیط به عنوان مسافر این سفر نشان داده شده است. نام کمپین هم تحت عنوان «پروازهای روزانه» روی بلیط پرواز حک شده است.