طراحی پوستر تبلیغاتی Shutterstock توسط آژانس تبلیغاتی Mc Cann در آرژانتین انجام گرفته و در مارس 2018 انتشار یافته است.

Shutterstock یک کمپانی امریکائی پیشرو در زمینه فن آوری جهانی است که یک پلت فرم خلاقانه برای سرمایه ها، ابزارها و خدمات با کیفیت بالا ارائه می دهد. این کمپانی در سال 2003 تاسیس شده است و موسس و رئیس آن شخصی به نام Jon Oringer می باشد. مرکز اصلی این کمپانی در نیویورک امریکا واقع شده و دفتر دیگری هم در آمستردام هلند زیر نظر دفتر اصلی فعالیت دارد. نمونه کارهای این شرکت شامل یک انبار بزرگ مدیای ارزشمند، پلت فرم ایجاد سفارش افست، یک مجموعه فیلم با کیفیت بالا، یک کتابخانه موسیقی و یک منبع برتر تصاویر سرمقاله برای رسانه های دنیا است.

ایده طراحی پوستر های تبلیغاتی

با وجود تعداد بالای عکس هایی که در هر ساعت در سایت Shutterstock آپلود می شود، عکسی نیست که شما نتوانید در مجموعه آن پیدا کنید. ویژگی ای که این کمپانی را منحصر به فرد کرده همین است که آن را به عنوان مرجعی پر کاربرد برای سایر مجموعه های معتبر تبدیل کرده است.

این کمپین تبلیغاتی هم با هدف تأکید و نمایش این ویژگی، پوسترهایی طراحی کرده و ایده ای خلاقانه برای اجرای آن به کار برده است. طراح از همین مجموعه تصاویر و عکس های موجود در Shutterstock استفاده کرده و با قرار دادن آن ها در کنار یکدیگر جاده ای شکل گرفته است. این ترکیب تصاویر طوری صورت گرفته که در ذهن بیننده توهمی از سرعت را به وجود می آورد که بیان کننده همان تعداد زیاد تصاویر و سرعت بالای آپلود عکس ها در سایت در هر ساعت می باشد.

همچنین طراحی پوستر ها در سه مدل مختلف مستطیلی، مثلثی و دایره ای برای کمپین انجام گرفته است که با دقت و ظرافت زیادی به ترکیب تصاویر و نمایش هدف پرداخته است.