طراحی پوستر هوشمندانه برند بهداشتی Vodol

طراحی پوستر تبلیغاتی اگر به سبک خلاقانه ای صورت گرفته باشد می تواند توجه همه را به خود جلب کند و مستقیما باعث افزایش مشتریان شما و همچنین برندسازی شود. برند ودل که در زمینه تولیدات محصولات بهداشتی فعال است در تبلیغات کرم پای خود از ایده هوشمندانه ای استفاده کرده است. با مشاهده این پوستر دستور خراشیدن ناحیه کف پا که تصویر اصلی آن است درج شده و شما باید تلاش کنید برای مشاهده مفهوم اصلی پیام روی پوستر را خراش دهید تا در انتها تبلیغات کرم پا که خارش را از بین می برد و با باکتری ها مبارزه می کند را مشاهده کنید. در اصل دستور خراشیدن عکس به خارش پا اشاره دارد که واقعا جالب است و بدین ترتیب مخاطب با پوستر و مفهوم آن درگیر خواهد شد و در انتها برندسازی در ذهن وی شکل خواهد گرفت. این محصول از برند Vodol عفونت های قارچی را کاملا از بین می برد تا پا که قلب دوم انسان است سالم و سلامت باشد.

آژانس تبلیغاتی: Mohallem-Artplan, سائو پائولو، برزیل

کارگردان خلاقیت: Eugênio Mohallem

مدیر: André Batista

کپی رایتر: Rodrigo Resende

عکاس: Caio Miranda

نمونه های دیگر از تبلیغات برند Vodol