طراحی پوستر هوشمندانه برند بهداشتی Vodol
طراحی پوستر تبلیغاتی اگر به سبک خلاقانه ای صورت گرفته باشد می تواند توجه همه را به خود جلب کند و مستقیما باعث افزایش مشتریان شما و همچنین برندسازی شود. برند ودل که در زمینه تولیدات محصولات بهداشتی فعال است در تبلیغات کرم پای خود از ایده هوشمندانه ای استفاده کرده است. با مشاهده این پوستر دستور خراشیدن ناحیه کف پا که تصویر اصلی آن است درج شده و شما باید تلاش کنید برای مشاهده مفهوم اصلی پیام روی پوستر را خراش دهید تا در انتها تبلیغات کرم پا که خارش را از بین می برد و با باکتری ها مبارزه می کند را مشاهده کنید. در اصل دستور خراشیدن عکس به خارش پا اشاره دارد که واقعا جالب است و بدین ترتیب مخاطب با پوستر و مفهوم آن درگیر خواهد شد و در انتها برندسازی در ذهن وی شکل خواهد گرفت. این محصول از برند Vodol عفونت های قارچی را کاملا از بین می برد تا پا که قلب دوم انسان است سالم و سلامت باشد.
آژانس تبلیغاتی: Mohallem-Artplan, سائو پائولو، برزیل
کارگردان خلاقیت: Eugênio Mohallem
مدیر: André Batista
کپی رایتر: Rodrigo Resende
عکاس: Caio Miranda
نمونه های دیگر از تبلیغات برند Vodol
ثبت دیدگاه
شما باید وارد حساب خود شوید تا بتوانید یک نظر ارسال کنید