طراحی پوستر کمپین تبلیغاتی هتل های زنجیره ای B & B با اشاره به خدمات قابل ارائه هتل و استفاده از رنگ های شاد و ترکیب رنگی جذاب انجام گرفته است. B & B هتل های زنجیره ای در آلمان هستند که ترکیبی از آسایش، استایل و قیمت مناسب را به مشتریان خود وعده می دهند و با تکیه بر این موارد، یک کمپین تبلیغاتی در فضای باز ارائه داده اند.

این کمپین تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی Publicis Germany واقع در فرانکفورت آلمان تهیه شده و در ماه جولای 2012 انتشار یافته است. تمرکز اصلی در طراحی کمپین تخت خواب و صبحانه بوده است. مسافران در زمان ورود به یک هتل دو چیز را مورد بررسی قرار داده و تأکید فراوان به آن ها دارند: 1- تخت خواب راحت و 2- صبحانه ی خوب برای صبح روز بعد. مسافران به هتلی که چنین شرایطی را فراهم کند، همواره وفادار می مانند.

طراحی پوستر کمپین تبلیغاتی

طراحی پوستر هم با تاکید به این دو مورد و با هدف نمایش آن ها به شکلی جذاب و تاثیرگذار انجام گرفته است. تخت خواب هتل با پارچه های رنگارنگ و کوسن ها تزئین شده تا برای مسافران تداعی کننده ساندویچ های خوشمزه ارائه کننده هتل در وعده صبحانه باشد و به وضوح نشان دهند که مهمانان هتل از هر دو بهره مند خواهند شد: خوابی آرام و راحت و صبحانه ای خوشمزه.

همچنین قیمت مناسب از موارد قابل ارائه این هتل ها می باشد که برای اطلاع رسانی مخاطبان، شروع قیمت اتاق های یک و دو نفره نوشته شده است. اما برای درک بهتر پوستر ها، برای اعلام قیمت اتاق تک نفره، تخت یک نفره طراحی شده و برای اعلام قیمت اتاق دو نفره، از تخت دو نفره استفاده شده است.

تأثیر رنگ ها و ترکیب زیبا و شاد آن ها جلوه ای خاص به پوستر بخشیده و جذابیت آن را چند برابر کرده است.