پوستر تبلیغاتی سیستم حفاظت از آتش سوزی ساختمان ها

پوستر تبلیغاتی سیستم حفاظت از آتش سوزی ساختمان ها توسط آژانس تبلیغاتی FCB در ترکیه طراحی شده است. ایده ای که برای طراحی این پوستر تبلیغاتی به کار برده شده، بسیار هوشمندانه و خلاقانه می باشد و پوستر در ماه آپریل 2018 انتشار یافته است.

در ابتدای برخورد با این پوستر رنگ ها و فضای ایجاد شده جلب نظر می نماید که بسیار جذاب هستند و حس کنجکاوی را در ذهن بیننده بیدار می کنند. در نتیجه کار اجرای طراحی به بهترین نحو انجام گرفته است.

ایده طراحی پوستر تبلیغاتی

همه دیدگاهی ویژه نسبت به آتش نشانی دارند و این حرفه را جدی، مهم و حیاتی می دانند. اما در این تصویر اتفاقی خارج از تصورات ذهنی روی می دهد، که بیننده را به دنبال کردن ماجرایی غیر معمول دعوت می نماید.

و اما ماجرا از چه قرار است…!!!

این پوستر تبلیغاتی مربوط به برند Dyo است که خدماتی را برای حفاظت ساختمان ها در برابر آتش ارائه می دهد. این پوستر به شیوه ای اغراق آمیز نشان می دهد که با ارائه ی این محصول، کار آتش نشانان بسیار کم شده. بنابر این از ترس بیکاری به فکر ایجاد کاری جدید با امکانات موجود افتاده اند و در ایستگاه آتش نشانی، کارواش اتومبیل راه انداخته اند.

ایده ی طراحی این پوستر بسیار خلاقانه بوده و اجرای حرفه ای آن هم کار را به بهترین نحو منتشر کرده است. در واقع این پوستر نشان می دهد که با استفاده از این محصول دیگر نیازی به آتش نشانی نیست.